اخبار داغ

دادستان مرکز استان قزوین خبرداد؛

رفع تصرف ۲۷۵ هکتار از اراضی ملی در قزوین

رفع تصرف ۲۷۵ هکتار از اراضی ملی در قزوین
محمد قاسمی از رفع تصرف بیش از ۲۷۵ هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان قزوین از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از ٣٣ میلیارد ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دستگاه قضایی  جهت صیانت و حفاظت از حقوق بیت‌المال، کاملا جدی است و با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا می‌کند و انتظار ما این است، تمامی دستگاه‌های متولی نیز در اجرای وظایف قانونی خود قاطعانه عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی با بیان اینکه اراضی ملی و منابع طبیعی از مصادیق بارز حقوق عامه است، تصریح کرد: اراضی ملی و منابع طبیعی، سرمایه و میراثی گران بها و امانتی در دست ما برای آیندگان است که متاسفانه طی سال‌های گذشته، بسیار مورد تعرض و تصرف متخلفان، سودجویان و منفعت طلبان قرار گرفته و همه روزه نیز به دلیل خلاء‌های قانونی و عدم نظارت‌های دقیق، شاهد دست اندازی به این اراضی هستیم.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه از رفع تصرف بیش از 275 هکتار از اراضی ملی و طبیعی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از ٣٣ میلیارد ریال است.

,

قاسمی در ادامه به قلع و قمع مستحدثات اشاره کرد و افزود: در راستای حفظ اراضی طبیعی و ملی و جلوگیری از تغییر کاربری آنها 22 مورد نیز قلع و قمع بناهای احداث شده در این اراضی صورت گرفته است.

,

وی در پایان تاکید کرد: صیانت از حقوق بیت‌المال صرفاً مختص دستگاه‌های مربوطه نیست، بلکه همه دستگاه‌ها، نهادها، گروه‌ها و آحاد جامعه باید به فراخور وظایف خود، در حفظ حقوق بیت‌المال، با مسئولیت پذیری اجتماعی ایفای نقش کنند و این یک وظیفه و تکلیف ملی است و همه باید در این راستا مشارکت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه