اخبار داغ

مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی:

نسخه الکترونیکی در ۵۰ درصد از داروخانه‌ها فعال شده است

نسخه الکترونیکی در ۵۰ درصد از داروخانه‌ها فعال شده است
محسن رعنایی از فعال شدن نسخه الکترونیکی در ۵۰ درصد از داروخانه‌های کشور خبر داد و گفت: پنل به داروخانه‌ها ارائه شده و داروخانه‌ها می‌توانند از سامانه‌های خود برای ارائه خدمات استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت ایران در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نسخه الکترونیکی در 50 درصد داروخانه های کشور فعال شده است، اظهار داشت: لازم به توجه است که پنل به همراه سرویس به داروخانه‌ها ارائه شده و داروخانه‌ها می‌توانند از سامانه‌های خود برای ارائه خدمات استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,

وی ادامه داد: در گذشته  برای تایید داروهای گران قیمت از سامانه تایید دارو استفاده می شد  که در حال حاضر سرویس‌های آن در نسخه الکترونیکی هم وجود دارد.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر سرویس تایید دارو،  نسخه الکترونیکی نیز به داروخانه‌ها ارائه شده و نیازی به استفاده داروخانه‌ها از پنل بیمه استفاده وجود ندارد و به راحتی می توانند  با سامانه‌های خود خدمات  ارائه خدمت کنند. 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه