اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان:

طرح «آجر به آجر» با هدف مشارکت مردم در مدرسه‌سازی اجرا می‌شود

طرح «آجر به آجر» با هدف مشارکت مردم در مدرسه‌سازی اجرا می‌شود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: یکی از تاکیدات سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش نسبت به فضاها و تجهیزات آموزشی است که طرح «آجر به آجر» نیز یکی از زیرنظام‌های این سند به شمار می‌رود که در آن به مشارکت مردم در امر خیر مدرسه‌سازی توجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیش از این شاید شهروندان نیک‌اندیش و خیر به تنهایی، توانایی ساخت یک مدرسه را نداشته و در ذهن خود به این فکر می‌کردند که چگونه می‌توانند سهمی در ساخت مدرسه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح آجر به آجر به این معنی است که فرد از یک آجر تا ساخت کامل یک مدرسه می‌تواند به امر خیر مدرسه‌سازی کمک کند.

,

صفری با بیان اینکه اجرای طرح آجر به آجر به منزله فرهنگسازی است، افزود: در این طرح می‌خواهیم به دانش‌اموزان، اولیا و تمام مردم بگوییم که بستری آماده شده تا از کمک‌های خُرد و حتی مبالغ اندک می‌شود استفاده‌های زیادی کرد و اقدامات بزرگی انجام داد.

,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه از روز پیاده‌سازی این طرح، 7 تفاهمنامه منعقد شده است، گفت: یکی از این تفاهمنامه‌ها با استفاده از کمک‌های مردم است که تعدادی از افراد به صورت مشترک، یک مدرسه می‌سازند و کمک‌های خُرد نیز به میزان 382 میلیون تومان توسط 526 نفر جمع‌آوری شده و در ساخت این مدرسه، مشارکت داده می‌شوند.

,

وی تصریح کرد: آجر به آجر، طرح بسیار خوبی است که نیازمند فرهنگسازی بوده و رسانه‌ها نیز در این رابطه باید کمک کنند و انعکاس دهند که هدف از اجرای این طرح، انجام کارهای بزرگ با کمک‌های خُرد مردم است.

,

صفری در خصوص نحوه مشارکت مردم در این طرح، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت مهر مدرسه به نشانی http//mehremadrese.ir در این طرح مشارکت کرده و حتی استان و شهر مربوطه برای کمک را نیز انتخاب کنند.

,

وی ادامه داد: ضمن اینکه شماره حساب‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نیز وجود دارد که از این طریق هم می‌توانند مشارکت کرده و سهمی در ساخت مدرسه داشته باشند. // آ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه