اخبار داغ

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان بیجار:

اعتراض مردمی یا شکایتی از تخلف در روند برگزاری انتخابات بیجار دریافت نشده است

اعتراض مردمی یا شکایتی از تخلف در روند برگزاری انتخابات بیجار دریافت نشده است
مسئول هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان بیجار گفت: تاکنون هیچ‌گونه اعتراض مردمی و شکایتی از تخلف در روند برگزاری مرحله نخست و دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیجار دریافت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقبال بسطامی در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه انتخابات امروز حوزه انتخابیه بیجار میان دو کاندیدا «حمدالله کریمی و علیرضا زندیان» برگزار می‌شود، اظهار داشت: انتخابات از ساعت 8 صبح امروز همزمان با کشور آغاز شده و خوشبختانه در روند برگزاری هیچ مشکلی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, .,

وی با بیان اینکه 4 گروه بازرس از وزارت کشور، استانی و شهرستانی بر امر انتخابات حوزه انتخابیه بیجار نظارت کامل دارند، افزود: نیروهای امنیتی نیز همانند همیشه امنیت کامل انتخابات را فراهم کرده و نیروهای اجرایی وظایف خود را به‌درستی انجام می‌دهند.

, .,

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان بیجار تصریح کرد: از همه شهروندان عزیز انتظار می‌رود برای حضور در پای صندوق‌های رأی شناسنامه، کارت ملی، ماسک و خودکار شخصی به همراه خود داشته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و رأی خود را به ساعت پایانی موکول نکنند.

, .,

بسطامی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه اعتراض مردمی و شکایتی از تخلف در روند برگزاری مرحله نخست و دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بیجار دریافت نشده است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر قانون برخورد شده تا انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی‌طرفی و پرشکوه داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه