اخبار داغ

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام:

تعرفه کافی در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه دهلران وجود دارد

تعرفه کافی در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه دهلران وجود دارد
یوسف امیدی رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه دهلران وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "یوسف امیدی"،رییس دفتر هیئت نظارت استان ایلام گفت: ملزومات و تجهیزات مورد نیاز اخذ رای هم در اختیار شعب و فرمانداری‌های حوزه انتخابیه دهلران قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
وی گفت: ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران محل دریافت آرای مردم است که در هر شعبه ۱۰ تا ۱۲ نفر شامل ۵ تا ۷ نفر عوامل اجرایی، ۳ نفر نیروی انتظامی و ۴ نفر ناظر فرایند رای‌گیری مستقر هستند.
,
رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام افزود: 900نفر وظیفه نظارت و اجرای انتخابات امروز استان ایلام را در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، بدره و دره‌شهر بر عهده دارند.
,
امیدی گفت: علاوه بر این ۹۰۰ نفر، ۱۰ گروه بازرسی نیز در محل حوزه انتخابیه شهرستان دهلران مستقر شده‌اند که شامل ۲ گروه هیئت بازرسی از ستاد انتخابات کل کشور، ۴گروه هیئت نظارت از مرکز استان و ۴ گروه هم هیئت‌های نظارت شهرستان‌های حوزه انتخابیه دهلران است.
,
رییس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام تصریح کرد: در کنار عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات، نامزدهای انتخابات نیز ۱۵۰ نفر را برای نظارت در شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران معرفی کرده‌اند که این افراد به عنوان ناظر نامزد های انتخاباتی در شعب اخذ رای مستقر هستند.
,
امیدی تصریح کرد: بر اساس قانون عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها به تعداد ۳ نفر و نیز به ازای هر شعبه یک نفر سر ناظر که مسوولیت سرکشی به شعب را دارند و همچنین ناظران عادی شعب، آموزش‌های مورد نظر را دیده اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه