اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات استان ایلام خبر داد؛

رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دهلران پایان یافت

رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دهلران پایان یافت
نوذری گفت: فرایند رای‌گیری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران بدون تمدید مهلت زمان رای‌گیری به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "محمد نوذری" ،  رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: بعد از ۱۰ ساعت فرایند رای‌گیری  دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران بدون تمدید مهلت زمان رای‌گیری به پایان رسیده و عوامل برگزاری انتخابات باید ورودی تمامی شعب اخذ رای را بسته و رای‌گیری را پایان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,
وی اظهار کرد : در این دوره از انتخابات مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، بدره و دره‌شهر همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه در نقاط مختلف کشور از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ عصر فرصت یافتند تا آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیاندازند.
,
 
,
نوذری یادآور شد: البته شعبی که همچنان مردم برای رای‌گیری در آنجا حضور دارند تا پایان رای‌گیری از همه آنها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند سپس با اتمام رای‌گیری از این افراد فرآیند رای‌گیری را پایان می‌دهند.
,
 
,
رییس ستاد انتخابات استان ایلام  تصریح کرد: با توجه به اعلام رسمی پایان انتخابات، روند شمارش آرا بلافاصله بعد از بسته شدن در شعب و پایان رای‌گیری آغاز شده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه