اخبار داغ

ماموستا احمدی:

شکستن خطوط قرمز مسلمانان اعلام جنگ با امت اسلام است

شکستن خطوط قرمز مسلمانان اعلام جنگ با امت اسلام است
امام جمعه بوکان تاکید کرد: توهین بی شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) نشان دهنده عجز و ناتوانی اندیشه پوشالی و ضد انسانی غرب در مقابل منطق ناب و تفکر پاک اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا ملاعباس احمدی به دنبال توهین بیشرمانه و ضد انسانی نشریه فرانسوی شاری ابدو به پیامبر صلح و مهربانی در گفت و گو با کانی پرس، ضمن محکومیت شدید این اقدام آن را نشانه  اوج انحطاط آزادی بیان در غرب دانست و اظهار داشت: توهین به اشرف مخلوقات جهان و پیامبر و پیشوای یک میلیارد و نیم مسلمان در غرب نشانه آزادی بیان است اما دروغ خواندن هولوکاست جرمی است نابخشودنی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

وی افزود: بی تردید این اقدام، نشان دهنده عجز و ناتوانی اندیشه پوشالی و ضد انسانی غرب در مقابل منطق ناب و تفکر پاک اسلام است.

,

امام جمعه بوکان، ادامه داد: اندیشه غربی اگر در برابر منطق ناب اسلام استدلال، منطق و حکمت داشت به مقابله  منطقی و با استدلال ها و برهان های قانع کننده برمی خواست نه انکه قرآن را بسوزاند و به  خاتم رسولان و اشرف مخلوقات خدا توهین کنند.

,

وی تلاش بیهوده و مذبوحانه دول غربی در ازاد گذاشتن رسانه های جیره خوار صیهونیستی در راستای توهین به مقدسات یک و نیم میلیارد از مردم جهان را نشان از دشمنی آشکار آنان با دین اسلام دانست و عنوان کرد: غرب و سردمداران کشورهای غربی قرن ها است که از وحدت مسلمین واهمه دارند برای همین سعی دارند با تمام توان  رسانه ای و نظامی خود اسلام را دینی خشن معرفی کنند.

,

ماموستا احمدی گفت: راه اندازی ده ها جنگ در خاورمیانه و ایجاد ده ها گروه تروریستی و نشان دادن چهره غیر انسانی از اسلام البته با حمایت چند کشور مرتجع عربی تنها گوشه از این اقدامات است.

,

وی بیان داشت: متاسفانه با آشکار بودن دشمنی غرب علیه اسلام باز شاهد آنیم که چند کشور عربی با افتخار از آغاز روابط  سیاسی خود با دشمن ترین دشمن های دین محمد(ص) یعنی رژیم صیهونیستی سخن می گویند که بی تردید همین مهم سبب آن شده که نشریه فرانسوی با خیالی آسوده تر توهین به پیامبر صلح و مهربانی را علنی کند

,

امام جمعه بوکان، تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) و قرآن کریم از مقدسات مسلمانان به شمار می روند و در نزد جهانیان دارای عزت و اعتبار بوده و جایگاه شان بلند و با ارزش می باشد، بنابراین شکستن حدود و خطوط قرمز مسلمانان اعلام جنگ با خدای متعال و امت اسلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه