اخبار داغ

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان:

استان سمنان، استانِ گرانی است/ خدمات و کالاها در سمنان با قیمت بالاتری عرضه می‌شود

استان سمنان، استانِ گرانی است/ خدمات و کالاها در سمنان با قیمت بالاتری عرضه می‌شود
عبداللهی با بیان این که استان سمنان، استانی گران است، بر نقض اعضای شوراهای اسلامی بر بهبود وضعیت معیشت مردم استان تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد جعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در دیدار با اعضای شورای شهر مهدی‌شهر ضمن یادآوری وظایف شورای اسلامی این شهر گفت: از فردی شنیده‌ام که شهرداری مهدی‌شهر در آستانه ورشکستگی است؛ با اقلیم و موقعیت خاصی که مهدی‌شهر دارد، این سخن برای من قابل باور و پذیرش نیست و به نظر می‌رسد این سخن صادق نباشد اما اگر هم صادق باشد باید کمک کنید که این اتفاق رخ ندهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

محمد جعفر عبداللهی با طرح این سوال که «آیا در شرایط اقتصادی کنونی نمایندگان شوراهای اسلامی نمی‌توانند به مردم کمک کنند؟» گفت: استان سمنان، استانِ گرانی است و این امر زیبنده مردم استان نیست؛ با وجود فاصله کوتاه تا پایتخت، قیمت اقلامی از تهران به سمنان منتقل می‌شود از قیمت کالاها در بسیاری از استان‌های دوردست گران‌تر است؛ شما باید فکری برای این موضوع بکنید؛ این موضوعات باید دغدغه ذهنی شما نسبت به شهروندان را تشکیل بدهد؛ بیندیشید چرا شهروندان خدمات گران‌تری را از بازار دریافت می‌کنند؟

,

عبداللهی با تأکید بر این که «شما اعضای شورای شهر باید نسبت به رفاه و سرنوشت مردم حساس باشید» گفت: چرا از مسئولان ذی‌ربط مطالبه نمی‌کنید؟ چرا باید کالاها با قیمت‌های بیشتری به شهروندان سمنان عرضه شود؟ چرا برخی از خدمات در استان سمنان گران‌تر از برخی دیگر از استان‌های کشور است؟ زیرساخت‌های فرهنگی رفع گران‌فروشی را شما باید فراهم کنید.

,

وی تصریح کرد: مطالبه مستمر شما از دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های حاکمیتی مسئولان این نهادها را با این پرسش مواجه می‌کند که چه کرده‌ایم و چه باید بکنیم؟

,

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی برای احداث ساختمان شورای حل اختلاف شهمیرزاد خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه