اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

عقب ماندگی زمانی اجرای پروژه سبزه میدان جبران شده است

عقب ماندگی زمانی اجرای پروژه سبزه میدان جبران شده است
عباس راشاد، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر عقب ماندگی زمانی پروژه سبزه میدان حل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: پروژه سبزه میدان با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و کل پروژه از نظر زمانی عقب ماندگی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه در ضلع شمالی این پروژه توقفاتی وجود داشت که در حال حاضر در حال اجرا است، افزود: همه فعالیت‌های این پروژه در زمان مقرر به پایان می‌رسد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: مهر ماه سال آینده زمان بهره‌برداری از این پروژه است که به نظر می‌رسد با توجه به سرعت‌گیری انجام پروژه این امر محقق شود.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان پروژه سبزه میدان را از پروژه‌های بزرگ شهر زنجان عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه از مطالبات مردم است که تلاش می‌شود در زمان موعد به بهره‌برداری برسد.
,
 
,
راشاد با بیان اینکه در بحث تملک زمان زیادی صرف شد تا اجرای این پروژه عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: این پروژه با تغییرات زمانی متفاوت و تغییرات اجرایی مواجه بود تا به این مرحله برسد.
,
 
,
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ساختمان تالار شهر در این پروژه نسبت به زمان در نظر گرفته شده کند است، افزود: در چند روز اخیر از روند اجرای پروژه بازدیدهای لازم انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: این پروژه به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی، اجتماعی و گردشگری محل مناسبی برای استفاده و استراحت مردم خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه