اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

خیانت بحرین آماج خشم شیعیان این کشور قرار خواهد گرفت

خیانت بحرین آماج خشم شیعیان این کشور قرار خواهد گرفت
احمد قربانی پور با اشاره به اقدام بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: مسببان این خیانت آماج خشم مقدس و انتقام سخت امت اسلامی به ویژه مردم شیعه بحرین خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد قربانی پور در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن محکومیت عادی سازی روابط ننگین کشورهای مرتجع عربی با رژیم سفاک، جعلی و خونخوار صهیونیستی گفت: از سال ۱۹۴۸که غده سرطانی اسرائیل اعلام موجودیت کرد تاکنون در منطقه غرب آسیا دو دسته صف آرایی را شاهد بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: از یک سو کشورهایی قرار دارند که امروز از آنها با عنوان محور مقاومت یاد می‌شود و از سوی دیگر کشورهایی وجود دارند که دنباله رو آمریکا و رژیم صهیونسیتی شدند و راه سازش را انتخاب کرده و چشم بر جنایات این رژیم سفاک بستند.

,

وی با بیان اینکه حافظه تاریخ امروز به ما می‌گوید که سرنوشت این حکومت‌ها چه شده است، عنوان کرد: انور سادات، معمرقذافی، حسنی مبارک، علی عبدالله صالح و دیگر نوکران سینه چاک و غلامان حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونسیتی اکنون کجا هستند و به گونه ای که حتی دیگر از نام نحس آنها هم اثری نیست.

,

قربانی پور ابراز کرد: اکنون پس از اعلام رسمی عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونسیتی که بر اساس طرح و نقشه شخص ترامپ رقم خورده است، بحرین نیز وارد این بازی خطرناک شده که بنا به فرموده مقام معظم رهبری این جنایت‌ها در حق ملت مظلوم فلسطین دیری نخواهد پایید و لکه ننگی بر پیشانی سران جنایتکار این رژیم‌های سفاک خواهد ماند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ملت مسلمان و آزادیخواه ایران اسلامی ضمن محکومیت این جنایت‌های پلید و نقشه شوم و کثیف حکام مرتجع کشورهای عربی به خصوص عربستان، امارات و بحرین در خیانت به آرمان فلسطین تأکید می‌نماییم که مسببان این خیانت آماج خشم مقدس و انتقام سخت امت اسلامی به ویژه مردم شیعه بحرین خواهند بود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: دیری نخواهد پایید که آتش خشم ملت‌های مسلمان تاج و تخت خیانت و ظلم فراموش نشدنی این حکام فاسد را از روی زمین محو و سرنگون خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه