اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد:

فردا آخرین مهلت ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن/قریب 800 یزدی در انتظار وام ودیعه هستند

فردا آخرین مهلت ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن/قریب 800 یزدی در انتظار وام ودیعه هستند
رضا یادگاری گفت: تاکنون 3هزار و 40 نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان یزد ثبت نام کرده اند که تاکنون 863 خانوار به عنوان واجد شرایط اخذ این تسهیلات شناسایی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، شیوع کرونا ویروس، بسیاری از صنوف را به تعطیلی کشاند که گاها برخی مشاغل علیرغم گذشت 6 ماه از شیوع این بیماری همچنان در تعطیلی به سر می برند و این یعنی بروز تنگنای اساسی در درامد و معیشت مردم که گاها خسارت های غیرقابل جبرانی را به جا گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

یکی از هزینه هایی که این روزهای سخت اقتصادی، پنجه بر زندگی مردم انداخته است و کوتاه هم نمی اید هزینه مسکن به ویژه مستاجران است که بدون تعارف خیلی ها را به خاک سیاه نشاند!

,

به ادعای ستاد ملی کرونا با توجه به گرانی‌های اخیر در قیمت و اجاره مسکن و در راستای ایجاد ثبات در بازار اجاره و حمایت از مستأجران کم‌درآمد در شرایط اقتصادی تحمیل شده بر کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا موضوع «اعطای تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات» از محل بخشی از منابع مالی اختصاص یافته به «ستاد ملی مقابله با کرونا» در این ستاد مطرح شد.

,

***قریب 800 یزدی در انتظار وام ودیعه مسکن

, ***قریب 800 یزدی در انتظار وام ودیعه مسکن, ***قریب 800 یزدی در انتظار وام ودیعه مسکن,

رضا یادگاری مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اخرین وضعیت اعطای تسهیلات ودیعه مسکن اظهار کرد: همه متقاضایان وام ودیعه مسکن تا ساعت 24 روز دوشنبه بیست و چهارم شهریور ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن و ارائه مدارک مورد نیاز برای  تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

,

یادگاری با بیان اینکه واجدین شرایط پس از بررسی به بانک ها معرفی خواهند شد افزود: تاکنون 3هزار و 40 نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان یزد ثبت نام کرده اند که تاکنون 863 خانوار به عنوان واجد شرایط اخذ این تسهیلات شناسایی شده اند.

,

***69 خانوار یزدی وام ودیعه مسکن را دریافت کرده اند

, ***69 خانوار یزدی وام ودیعه مسکن را دریافت کرده اند, ***69 خانوار یزدی وام ودیعه مسکن را دریافت کرده اند,

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد: از بین خانوارهای واجد شرایط 69 نفر تسهیلات را در استان یزد دریافت کرده اند و 794 نفر هم در نوبت برای اخذ وام ودیعه مسکن هستند.

,

پیش از این رئیس اتحادیه مشاوران املاک و بنگاهداران استان یزد گفته بود «متاسفانه وام ودیعه مسکن تنها در حد اطلاعیه ای توسط ستاد ولی مقابله با کرونا از رسانه ها اعلام شد و چیزی به عنوان بخشنامه به دست اتحادیه مشاوران املاک نرسید و عملا هنوز چیزی عاید مستاجران نشده است.»

,

انتهای پیام/س*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه