اخبار داغ

همزمان با هفته گردشگری؛

گردشگرپذیرترین روستای زنجان معرفی می‌شود

گردشگرپذیرترین روستای زنجان معرفی می‌شود
امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همزمان با هفته گردشگری، گردشگرپذیرترین روستای استان زنجان معرفی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جشنواره گردشگرپذیرترین روستای استان زنجان همزمان با هفته گردشگری برگزار و یک روستا به عنوان گردشگرپذیرترین روستای استان زنجان انتخاب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه روستاهایی که فرمانداری‌ها به عنوان روستای گردشگر معرفی کنند مورد بررسی قرار می‌‌گیرند، خاطرنشان کرد: برای هر شهرستان یک روستا و برای کل استان نیز از بین روستاهای معرفی شده یک روستای برتر گردشگری انتخاب می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: ظرفیت‌‌های مهمی همچون گردشگر پذیر بودن و دارای بافت سنتی، بومی و دست نخورده  به عنوان آیتم‌های انتخاب روستای گردشگر پذیر اعلام شده است.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه داشتن آداب و رسوم خاص از دیگر آیتم های انتخاب روستای گردشگرپذیر است، ادامه داد: داشتن طبیعت بکر و میراث طبیعی از دیگر آیتم‌های مورد نظر در این زمینه است.
,
 
,
ارجمند با اشاره به اینکه روستاهای مختلفی در استان وجود دارند که دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوب هستند، افزود: از ظرفیت روستاها برای توسعه امر گردشگری استفاده می‌شود.
,
 
,
وی یادآور شد: با انتخاب روستای گردشگر پذیر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌‌های لازم فراهم می‌‌شود تا در کشور نیز به عنوان الگویی مطلوب معرفی شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای هفته گردشگری در مهر ماه امسال پیش‌بینی شده است، افزود: یکی از برنامه‌‌های این هفته معرفی روستای گردشگر پذیر استان خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه