اخبار داغ

مدیر کل انتقال خون لرستان:

کاهش ۱۰ درصدی اهدای خون در لرستان/تیم‌های سیار خونگیری فعال شد

کاهش ۱۰ درصدی اهدای خون در لرستان/تیم‌های سیار خونگیری فعال شد
حامدی، مدیر کل انتقال خون لرستان گفت: اهدای خون در لرستان 10 درصد کاهش یافته که در این راستا تیم‌های سیار خونگیری فعال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حامدی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا اهدای خون در کل کشور کاهش یافته و در استان لرستان در پنج ماهه اول امسال ۱۰ درصد کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: البته در این مدت با فراخون هایی برای اهدای خون، مشکلی در این راستا ایجاد نشد اما ضروری است تا افرادی که تمایل دارند با اهدای خون، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

,

مدیر کل انتقال خون لرستان تصریح کرد: با شیوع کرونا، فعالیت تیم های سیار برای خونگیری غیر فعال شد اما هم اکنون این تیم ها با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برای خونگیری فعال شده اند.

,

وی عنوان کرد: تیم های سیار از گروه ها و افرادی که در ادارات و کارخانجات تمایل داشته باشند اقدام به خونگیری می کنند و این افراد با اهدای خون جان بیماران نیازمند را نجات می دهند.

,

حامدی با اشاره به اهدای پلاسما بیان کرد: شرایط اهدای پلاسما در استان لرستان فراهم شده و افراد بهبود یافته از کرونا پس از ۲۸ روز می توانند به انتقال خون مراجعه و پلاسمای خود را اهدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه