اخبار داغ

موکب های اصفهانی به نهضت کمک مؤمنانه پیوستند؛

طبخ 20 هزار وعده غذایی به همت موکب حضرت زهرا(س) برای تشکر از کادر درمان

طبخ 20 هزار وعده غذایی به همت موکب حضرت زهرا(س) برای تشکر از کادر درمان
مسئول موکب حضرت زهرا (س) اصفهان گفت: ما هنوز منتظر اعلام رسمی ستاد بازسازی عتبات عالیات هستیم و با توجه به تأکید رهبر انقلاب کمک مؤمنانه را در دستور کار خود داریم  و امیدوار هستیم که با یاری خدا بتوانیم کمک مردمی را جمع آوری و به قشری که از بیماری کرونا آسیب دیدند در اصفهان اهدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت های امسال موکب حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ما پیگیر برنامه ها هستیم و اعلام آمادگی برای حضور در عراق و کمک به زائران عراقی کردیم اما با توجه به شرایط موجود منتظر اعلام رسمی هستیم تا کمک های بهداشتی و امکاناتی که در کربلا داریم برای خدمت به زائران استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول موکب حضرت زهرا (س) اصفهان گفت: اگر نتوانستیم به عراق سفر کنیم، در دهه اربعین در اصفهان برخی از برنامه ها را توجه به شرایط موجود جامعه برگزاری کنیم؛ مراسم روزخوانی، زیارت اربعین، فضاسازی خیابان، با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
,
 
,
وی افزد: ما هنوز منتظر اعلام رسمی ستاد بازسازی عتبات عالیات هستیم و با توجه به تأکید رهبر انقلاب کمک مؤمنانه را در دستور کار خود داریم.
,
 
,
موسوی با توضیح اینکه هر سال فعالیت ها برای برنامه های اربعین را از عید غدیر شروع می کنیم، بیان کرد: امسال هم از عید غدیر با طبخ و توزیع 7 هزار پرس آش رشته با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد؛ امیدوار هستیم که با یاری خدا بتوانیم کمک مردمی را جمع آوری و به قشری که از بیماری کرونا آسیب دیدند در اصفهان اهدا کنیم.
,
 
,
وی در خصوص کمک به کادر درمانی تصریح کرد: از آخرین روزهای سال گذشته به همراهی دفتر آستان قدس رضوی اصفهان 20 هزار وعده غذایی به نام متبرک حضرت رضا (ع) برای تشکر از کادر درمان بین این عزیزان و بیماران توزیع شد.
,
 
,
مسئول موکب حضرت زهرا (س) اصفهان خاطر نشان کرد: 66 هزار افطاری آسمانی در ماه رمضان در بین گروه های خاص فعال در این زمینه مانند کارکنان بهداشت محیط، پرسنل شهرداری و آرامستان باغ رضوان توزیع شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه