اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شورای شهر مشهد:

تصویب طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم باید روند قانونی خود را طی کند

تصویب طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم باید روند قانونی خود را طی کند
مهدی نیا گفت: تصویب طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم باید روند قانونی خود را طی کند یعنی باید ابتدا در شورای اسلامی شهر مشهد و پس از آن کمیسیون ماده 5 و شورای شهرسازی به تصویب برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد هادی مهدی نیا، عضو شورای اسلامی شورای شهر مشهد صبح امروز در صد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: دانشگاه تهران که به عنوان نماینده طرف تفصیلی بافت پیرامونی حرم از طرف وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است اعلام کرده که تا هفته آینده این طرح به وزارت شهرسازی داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه دوستان ما در دانشگاه تهران در یک محیط بسته اقدام به تهیه این طرح کرده اند افزود: باید گفت که ظرف 7 سال گذشته وزارت راه و شهرسازی چه کاری انجام داده در خصوص وظایفی که داشته که باید به استان ها تفیض می شده است و باید بگوید چه کاری باید انجام می دادند که نکرده اند.

,

مهدی نیا ادامه داد: طرح تفضیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی که ادعا شده تا هفته آینده ارائه می شود یک طرح مشارکتی نبوده و مشاوره ای از مسئولان استانی و شهری مشهد برای تهیه این طرح گرفته نشده است.

,

عضو شورای اسلامی شورای شهر مشهد با انتقاد از روند تهیه طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی توسط وزارت راه و شهرسازی، گفت: تصویب طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم باید روند قانونی خود را طی کند یعنی باید ابتدا در شورای اسلامی شهر مشهد و پس از آن کمسوین ماده 5 و شورای شهرسازی به تصویب برسد.

,

وی خاطر نشان شد: متاسفانه تمرکز گرایی عجیبی در تهیه طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مشاهده می شود و همه چیز از تهران مدیریت می شود این در حالی است که باید این طرح یک طرح مشارکتی باید و منافع افراد دخیل در آن دیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه