اخبار داغ

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس خبر داد؛

تأمین اعتبار 6 میلیاردی برای اجرای محور خواف به تربت‌حیدریه

تأمین اعتبار 6 میلیاردی برای اجرای محور خواف به تربت‌حیدریه
احمدپور گفت: بیش از 6 میلیارد اعتبار مورد نیاز جهت اجرای قطعه دوم و دهم محور خواف، رشتخوار به تربت حیدریه توسط شرکت های معدنی به حساب پیمانکار طرح واریز و نیم دیگر اعتبار مورد نیاز آغاز اجرای این طرح توسط وزارت راه تامین خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شواری اسلامی، در گفت‌وگو با صبح توس؛ گفتبا پیگیری‌های مجدانه و تماس‌های مکرر ۳ ماهه با مسئولان وزارت راه و معادن( ایمیدور) بالاخره پیگیری‌ها در رابطه با مشکل و دغدغه چندساله مردم در بحث جاده پرخطر خواف، رشتخوار به تربت‌حیدریه به نتیجه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, , .,


وی در ادامه با اشاره به عملیاتی شدن تعهدات معادن، در رابطه با تأمین نیمی از اعتبارات اجرای این طرح، گفت: بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز جهت اجرای قطعه دوم و دهم محور خواف، رشتخوار به تربت‌حیدریه توسط شرکت‌های معدنی تأمین و هم‌اکنون به‌حساب پیمانکار این طرح واریزشده و نیم دیگر اعتبار موردنیاز آغاز اجرای این طرح توسط وزارت راه تأمین خواهد شد.

احمدپور همچنین از آغاز طرح عملیاتی اجرای باند دوم محور خواف، رشتخوار طی چند روز آینده خبر داد و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه شاهد اجرای تمام قطعات این محور در آینده نزدیک باشیم.

رسیدگی به مشکلات مسیر جاده‌ای خواف، رشتخوار، تربت‌حیدریه چندین سال است، که خواسته و تقاضای مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار است، عبور روزانه بیش از 1000 خودروی سنگین باری، عرض کم مسیر، و قدیمی بودن وضعیت آسفالت این محور ازجمله مشکلات چندساله مردم د راین منطقه است.

رشتخوار با بیش از 68 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری مشهد مقدس و شهرستان خواف با 130 هزار نفر جمعیت در 285 کیلومتری مشهد مقدس واقع‌شده است.

انتهای پیام/

,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه