اخبار داغ

رئیس فرهنگ و ارشاد کوهدشت:

کوهدشت میزبان جشنواره ملی «آرمان برتر» می‌شود/رونمایی از قطورترین کتاب جهان

کوهدشت میزبان جشنواره ملی «آرمان برتر» می‌شود/رونمایی از قطورترین کتاب جهان
نورمحمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت از برگزاری چهارمین جشنواره ملی آرمان برتر و رونمایی فصل مربوط به فرهنگ، ادب و هنر لرستان و کوهدشت از قطورترین کتاب جهان، در کوهدشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: کوهدشت دارای ظرفیت‌های هنری و ادبی زیادی است که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حائز موفقیت‌های چشمگیری شده که این نشان از فرهنگ بالای این دیار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: جامعه به نشاط فرهنگی نیاز دارد، بایستی به ظرفیت‌های اصیل ملی و دینی توجه اساسی شود زیرا جامعه تهی از ارزش‌ها بستر مناسبی برای تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن خواهد بود.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت با اشاره به اهمیت نقش هنر در زندگی انسان، عنوان کرد: خلقت و آفرینش همه هنر خداوند است چراکه خداوند جمیل است و جز جمال، خلق نمی‌کند، بایستی با پتانسیل هنر ظرفیت‌های یک جامعه را برای پویایی هرچه بیشتر آن ارائه داد.

,

وی تصریح کرد: با حضور فرهیختگان کشوری و استانی، کوهدشت فردا ساعت ۱۷ عصر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، میزبان چهارمین دوره جشنواره ملی آرمان برتر خواهد بود.

,

نورمحمدی اظهار داشت: تجلیل و اهداء لوح تندیس به برگزیدگان جشنواره و هنرمندان، رونمایی فصل دانش‌نامه فرهنگ، ادب و هنر لرستان و کوهدشت از دانشنامه «سِیلک» که به‌عنوان قطورترین کتاب جهان شناخته می‌شود، ازجمله برنامه‌های جانبی این مراسم به شمار می‌رود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه