اخبار داغ

امام جمعه تبریز در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت عنوان کرد؛

بهترینِ مرگ‌ها، شهادت در راه خداست

بهترینِ مرگ‌ها، شهادت در راه خداست
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: همه ما رفتنی هستیم اما بهترین نوع مرگ ، مرگ در راه اسلام و امنیت میهن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت "محمدرضا سفیدی نسب" اظهار کرد: این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم سفیدی، فرزند و همسر بزرگوار شهید، همچنین به حضور سردار عبدی فرمانده محترم انتظامی استان که چنین نیروی رشید و غیرتمند را که در انجام وظیفه، جان خود را تقدیم میهن اسلامی‌مان کرده است تسلیت عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: همه ما رفتنی هستیم اما  خوشا به حال آنهایی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند وگرنه هیچ‌کس در این دنیا باقی نخواهند بود و همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است: «هر کجا باشید اگرچه در کاخ‌های بسیار محکم ، مرگ شما را فرا می رسد» لذا باید سعی کنیم موقعی که از این دنیا می‌رویم، با دستان خالی نرویم.

,

وی با بیان اینکه در زمان جنگ خیلی‌ها بودند که از ترس بمباران شهر را ترک می‌کردند به شهرها و روستاهای امن می‌رفتند، متذکر شد: نگهدارنده اصلی، همه ما را نگه می‌دارد و همه ما رفتنی هستیم و تنها نوع رفتن فرق می کند. بعضی رفتن ها طبیعی و بعضی در اثر بیماری‌ها است اما بهترین نوع مرگ عبارت است از شهادت در راه خدا، در راه وطن و امنیت کشور.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به جمله ای از امام علی (ع) ادامه داد: حضرت علی(ع) میفرمایند: «ای مردم از خدایی که هر چه می‌گویید، می‌شنود و از هرچه که در دل‌هایتان است آگاه است، بترسید. پس آماده و مهیای مرگ باشید و اگر از دست مرگ فرار کنید، مرگ به سراغ شما می‌آید. حتی اگر شب و روز عبادت کنید و روزها روزه بگیرید و شب‌ها نماز بخوانید بازهم رفتنی هستید» ، لذا اگر قرار بود کسی که زیاد عبادت می کند، نمیرد باید امامان، پیامبران و صلحا نیز هرگز از این دنیا نمی‌رفتند. پس همه ما رفتنی هستیم اما خوشا به حال آن‌هایی که در راه میهن و اسلام جان خود را فدا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه