اخبار داغ

معاون سیاسی فرمانداری اسدآباد خبر داد؛

رونمایی از ۷ جلد کتاب با موضوع نقش اسدآباد در جنگ تحمیلی

رونمایی از ۷ جلد کتاب با موضوع نقش اسدآباد در جنگ تحمیلی
حمزه عبدکوند از تألیف ۱۳ جلد کتاب با موضوع نقش اسدآباد در دوران دفاع مقدس و شهدای اسدآبادی خبر داد و گفت: ۷جلد از این کتاب‌ها در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حمزه عبدکوند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس این شهرستان، با اشاره به نقش پررنگ اسدآباد در هشت سال جانفشانی و از خودگذشتگی، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های این هفته رونمایی از کتابهای نویسندگان اسدآبادی است که به نقش اسدآباد و شهدای این شهرستان در جنگ تحمیلی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: ۱۳ جلد کتاب در زمینه نقش اسدآباد در دوران دفاع مقدس با هنرمندی نویسندگان شهرستان به قلم در می آید که ۷جلد از آنها در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از اجرای برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته از نویسندگان و صاحبان قلم، فعالان عرصه جهاد و شهادت در فضای مجازی، مدافعان سلامت تجلیل خواهد شد.

,

وی دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، مراسم آبروی محله، تجلیل از بانوان فعال دوران دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نامی و انتظامی، رژه خودرویی، زنگ مقاومت و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس، مسابقات خاطره نویسی، افتتاح نمایشگاه عکس و کتاب،عصر شعر را از دیگر برنامه های مهم این هفته در اسدآباد برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه