اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

مجلس سه ماهه مقصر مشکلات اقتصادی کشور!/ اصلاح‌طلبان مجلس دهم و دولت همسو را نادیده گرفتند

مجلس سه ماهه مقصر مشکلات اقتصادی کشور!/ اصلاح‌طلبان مجلس دهم و دولت همسو را نادیده گرفتند
کانال روزنامه قانون در این باره می نویسد: « با روی کار آمدن مجلس یازدهم با شعارهای معیشتی و انقلابی وضع مردم از قبل بدتر شده و مصیبت‌ها و گره‌های اقتصادی افزایش یافته‌است. از ریزش و قرمز شدن بازار سرمایه گرفته تا افزایش قیمت دلار، خودرو، سکه و مسکن همه در زمان این مجلس اتفاق افتاده‌است.»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان در ادامه حملات هماهنگ شده به مجلس شورای اسلامی در حالی که هنوز کمتر از چهار ماه است که مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم تشکیل شده است سعی می کنند این مجلس را مقصر مشکلات کشور قلمداد کند. در شرایطی که بهارستان یازدهم با توجه به شرایط خاص اقتصادی که در کشور بوجود آمده سعی می کند هماهنگی لازم با دولت در جهت بهبود این فضا را انجام دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, , ,
اما اصلاح طلبان از همین فضای بوجود آمده استفاده و سعی می کنند مشکلاتی که طی 7 سال گذشته بر اقتصاد کشور آمده است را به گردن مجلس تازه تاسیس بیندازد. جالب است که این جریان سیاسی در برابر 4 سال اهمال کاری مجلس دهم که درآن فراکسیون امید عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد سکوت اختیار کرد اما در این سه ماهی که مجلس یازدهم تشکیل شده است سعی می کند همه مشکلات کشور را به گردن این مجلس بیندازد.
,
 
,
مجلس یازدهم از بدو شروع به کار سعی کرد به طور میدانی در میان مردم باشد و مشکلات را از نزدیک رصد کند، موضوعی که در مجلس دهم نه تنها به هیچ عنوان نمی بینم بلکه جالب است که فراکسیون امید با انواع و اقسام گاف های سیاسی بیشتر به جنجال سازی سیاسی می پرداخت.
, مجلس یازدهم از بدو شروع به کار سعی کرد به طور میدانی در میان مردم باشد و مشکلات را از نزدیک رصد کند، موضوعی که در مجلس دهم نه تنها به هیچ عنوان نمی بینم بلکه جالب است که فراکسیون امید با انواع و اقسام گاف های سیاسی بیشتر به جنجال سازی سیاسی می پرداخت., مجلس یازدهم از بدو شروع به کار سعی کرد به طور میدانی در میان مردم باشد و مشکلات را از نزدیک رصد کند، موضوعی که در مجلس دهم نه تنها به هیچ عنوان نمی بینم بلکه جالب است که فراکسیون امید با انواع و اقسام گاف های سیاسی بیشتر به جنجال سازی سیاسی می پرداخت.,
 
,
کانال روزنامه قانون در این باره می نویسد: « با روی کار آمدن مجلس یازدهم با شعارهای معیشتی و انقلابی وضع مردم از قبل بدتر شده و مصیبت‌ها و گره‌های اقتصادی افزایش یافته‌است. از ریزش و قرمز شدن بازار سرمایه گرفته تا افزایش قیمت دلار، خودرو، سکه و مسکن همه در زمان این مجلس اتفاق افتاده‌است.» 
, کانال روزنامه قانون در این باره می نویسد: « با روی کار آمدن مجلس یازدهم با شعارهای معیشتی و انقلابی وضع مردم از قبل بدتر شده و مصیبت‌ها و گره‌های اقتصادی افزایش یافته‌است. از ریزش و قرمز شدن بازار سرمایه گرفته تا افزایش قیمت دلار، خودرو، سکه و مسکن همه در زمان این مجلس اتفاق افتاده‌است.» ,

این روزنامه می افزاید: «مجلسی که برخی افراد مدعی انقلابی‌گری در آن بقیه را به ناکارآمدی متهم می‌کردند و خود را منجی اقتصاد می‌خواندند امروز برای گریز از این وضعیت نامبارک اقتصادی به دنبال حاشیه‌سازی‌هایی مانند اصلاح قانون انتخابات و محدود کردن فضای‌مجازی هستند تا افکار را از اصل داستان دور کنند.»

, این روزنامه می افزاید: «مجلسی که برخی افراد مدعی انقلابی‌گری در آن بقیه را به ناکارآمدی متهم می‌کردند و خود را منجی اقتصاد می‌خواندند امروز برای گریز از این وضعیت نامبارک اقتصادی به دنبال حاشیه‌سازی‌هایی مانند اصلاح قانون انتخابات و محدود کردن فضای‌مجازی هستند تا افکار را از اصل داستان دور کنند.», , ,
 
,
روزنامه دولتی ایران نیزذیل تیتر «مجلس برای مشکلات معیشتی هنوز کاری نکرده است» نوشت: هفتم خردادماه امسال، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز به‌کار کرد. مجلسی با اکثریت اصولگرایان که با شعار حل مشکلات معیشتی پا به بهارستان گذاشته بودند، حالا ۱۰۰ روزگی خود را هم رد کرده است. همان ۱۰۰ روزی که در ابتدای دولت اول روحانی همه منتظر گشایش در اوضاع کشور و به تعبیری معجزه بودند، حالا چه دستاوردی از سوی نمایندگان مجلس را به خود دیده است؟»
, روزنامه دولتی ایران نیزذیل تیتر «مجلس برای مشکلات معیشتی هنوز کاری نکرده است» نوشت: هفتم خردادماه امسال، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز به‌کار کرد. مجلسی با اکثریت اصولگرایان که با شعار حل مشکلات معیشتی پا به بهارستان گذاشته بودند، حالا ۱۰۰ روزگی خود را هم رد کرده است. همان ۱۰۰ روزی که در ابتدای دولت اول روحانی همه منتظر گشایش در اوضاع کشور و به تعبیری معجزه بودند، حالا چه دستاوردی از سوی نمایندگان مجلس را به خود دیده است؟», روزنامه دولتی ایران نیزذیل تیتر «مجلس برای مشکلات معیشتی هنوز کاری نکرده است» نوشت: هفتم خردادماه امسال، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز به‌کار کرد. مجلسی با اکثریت اصولگرایان که با شعار حل مشکلات معیشتی پا به بهارستان گذاشته بودند، حالا ۱۰۰ روزگی خود را هم رد کرده است. همان ۱۰۰ روزی که در ابتدای دولت اول روحانی همه منتظر گشایش در اوضاع کشور و به تعبیری معجزه بودند، حالا چه دستاوردی از سوی نمایندگان مجلس را به خود دیده است؟»,
 
,
رسانه های دولتی و اصلاح طلب درحالی تخریب مجلس را در دستور کار خود قرار داده اند که نمایندگان مجلس یازدهم سعی کرده اند در گیر و دار مشکلات اقتصادی به میان مردم رفته و موانع اقتصادی را از سر راه بردارند. این درحالی است که رسانه ای دولتی و اصلاح طلب انتقاداتی از دولتی که 7 سال بر سر کار است و مجلس اصلاح طلبی که 4 سال در این حوزه فعالیت کرد منتشر نمی کنند و سعی دارند مجلسی که هنوز 3 ماه است بر سر کار آمده را مقصر مشکلات امروز اقتصاد کشور جلوه دهند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه