اخبار داغ

مدیران شبکه رادیویی جوان و فرهنگ حکم گرفتند

مدیران شبکه رادیویی جوان و فرهنگ حکم گرفتند
با حکم حمید شاه آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان شد. علیرضا حبیبی نیز به مدیریت شبکه رادیویی فرهنگ رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مقصودی طی حکمی از سوی حمید شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی به عنوان مدیر شبکه رادیویی جوان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی پیش‌تر در تاریخ ۲۴ آذر ۹۸ به عنوان سرپرست این شبکه رادیویی انتخاب شده بودند.

,

مدیر جدید رادیو جوان در سخنانی از ماموریت و نگاه جدید این ایستگاه رادیویی گفت: نگاه ما توجه به «گام دوم انقلاب اسلامی» است. بنا به ضحبت‌های مقام معظم رهبری در باره این‌که جوانان، میدان‌دار اصلی جامعه هستند، رادیو جوان وظایفی دارد که بایستی به سمت فضای پر طراوتی که گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌است، حرکت کند. امید آفرینی در بین جوانان جزو وظایف ماست که الحمدالله رادیو جوان به آن سمت حرکت کرده است.

,

مقصودی با اشاره به حکم خود و مطاله‌های معاون صدا بیان کرد: توجه به خلاقیت‌ها و شکوفایی جزو الویت رادیو جوان است و ما قطعا از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استفاده خواهیم کرد؛ ضمن اینکه بالابردن سطح کیفی برنامه‌ها و مهم‌تر از آن، توجه به امتداد پیام در رادیو در دستور کار ما خواهد بود.

,

از سوابق علیرضا مقصودی می‌توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم اقتصادی، مشاور قائم مقام صدا و سیما، مشاور عالی رسانه‌ای و معاون رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور، مشاور رییس مرکز بسیج و مدیر تولید و فنی صدا و سیما و مدیریت گروه ورزش و جامعه رادیو ورزش اشاره کرد.

,

همچنین علیرضا حبیبی طی حکمی از سوی حمید شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی به عنوان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ منصوب شد.

,

, ,

علیرضا حبیبی ۲۴ آذر ۹۸ به عنوان سرپرست این شبکه رادیویی انتخاب شده بود.

,

حمید شاه آبادی مطالبه‌های خود از مدیر شبکه رادیویی فرهنگ را در چند بند از این حکم مشخص کرده است.

,

طراحی و تدوین و جذب ایده های خلاقانه و ساخت برنامه های جذاب و اثرگذار و دمیدن روح سرزندگی در برنامه ها، جریان سازی در امور فرهنگی کشور و ارتباط مستمر با نهادها و سازمان های تاثیرگذار در حوزه فرهنگ به منظور بهره مندی از ظرفیت آن ها در تولیدهای رادیویی همچنین پیگیری سیاست ها و رویکردهای جدید معاونت در تولید برنامه های کوتاه با ساختارهای متنوع و برنامه‌ریزی برای تولید برنامه های رادیویی در مواجهه با تحولات فرهنگی و بهره گیری ار ظرفیت های فضای مجازی در جذب مخاطب از جمله مطالبات معاون صدای رسانه ملی است که در این حکم ابلاغ شده است.

,

همچنین در این حکم بهره مندی از توانایی ها و تجارب برنامه سازان و کارکنان این شبکه رادیویی برای تحقق این اهداف توصیه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه