اخبار داغ

مدیر کمیته امداد سبزوار خبر داد؛

توزیع ۸۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار

توزیع ۸۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار
داورزنی از توزیع 8800 بسته معیشتی بین مددجویان این نهاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد داورزنی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ بابیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم و مددجویان تحت حمایت از این نهاد است اظهار داشت: هشت هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان سبزوار توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مددجویان این نهاد دارای شغل ثابتی نبوده و محل درآمدی ندارند تأکید کرد: شیوع ویروس کرونا و از بین رفتن بسیاری از مشاغل و تعطیل شدن کارگاه‌ها سبب شد تا این مشکل دوچندان شده و نیازهای معیشتی این خانوارها چند برابر شود.

,

داورزنی بابیان اینکه اولویت اصلی نهاد در این مقطع زمانی تأمین نیازهای اولیه مددجویان است تأکید کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، گوشت و روغن به ارزش هر یک سه میلیون ریال است که در ادامه طرح رزمایش مواسات و همدلی بین مددجویان کمیته امداد سبزوار توزیع‌شده است.

,

مدیر کمیته امداد سبزوار با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در سبزوار هستند ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس و آغاز رزمایش مواسات و همدلی هر خانوار حداقل یک‌بار از بسته‌های کمک‌معیشت بهره‌مند شده است.

,

وی با اشاره طرح‌های خودکفایی و پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان این نهاد ادامه داد: تاکنون بسیاری از مددجویان از این طریق توانسته‌اند به درآمد پایدار دست یابند و از حمایت مستمری و کمک‌های خرد کمیته امداد جدا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه