اخبار داغ

مدیر تأمین مشق احسان اصفهان مطرح کرد؛

تاثیر طرح مشق احسان بر رونق بازار لوازم التحریر داخلی/ ایجاد و راه اندازی 100 کارگاه تولیدی برای تأمین بسته های لوازم التحریر این طرح

تاثیر طرح مشق احسان بر رونق بازار لوازم التحریر داخلی/ ایجاد و راه اندازی 100 کارگاه تولیدی برای تأمین بسته های لوازم التحریر این طرح
مدیر تأمین بسته بندی پویش مشق احسان استان اصفهان گفت: بیش از 100 کارگاه از سال قبل تاکنون برای تهیه لوازم التحریر مورد نیاز، آماده و تجهیز و راه اندازی کردیم و برخی از این کارگاه ها با حضور زنان سرپرست خانواده در حال فعالیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حامد میرهدایتی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: 100 هزار بسته های لوازم التحریر برای هفت استان اصفهان، کرمان، یزد، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان تهیه و در سه مرحله توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
مدیر تأمین بسته بندی پویش مشق احسان استان اصفهان گفت: تا امروز مرحله دوم اعزام و توزیع شده است و مرحله سوم تا چند روز آینده انجام و طرح احسان مشق سه به اتمام می رسد؛ این طرح با حمایت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد احسان و کمک های مردمی در حال انجام است.
,
 
,
وی افزود: این طرح هر سال انجام می شود و امسال به دلیل کرونا علاوه بر تهیه اقلام لوازم التحریر، بسته های معیشتی در قالب کمک مؤمنانه هم تهیه و توزیع شد.
,
 
,
میرهدایتی با توضیح اینکه بحث اشتغال زایی را در کنار این فعالیت ها در طول سال دنبال می کنیم، بیان کرد: این طرح غیر از هدف کمک به خانواده های نیازمندان، بحث اشتغال زایی و ایجاد بازار را هم ایجاد می کند.
,
 
,
وی اضافه کرد: بیش از 100 کارگاه از سال قبل تاکنون برای تهیه لوازم التحریر مورد نیاز، آماده و تجهیز و راه اندازی کردیم و برخی از این کارگاه ها با حضور زنان سرپرست خانواده در حال فعالیت است.
,
 
,
مدیر تأمین بسته بندی پویش مشق احسان اصفهان با بیان اینکه طرح مشق احسان سه به رونق بازار نوشت ابزار ایرانی-اسلامی کمک کرده است، خاطر نشان کرد: طرحی هایی که بر روی دفاتر و کیف های ما است، انحصار سفارش ما بود اما به واسطه سفارش بالایی که داشتیم تولیدکنند مجاب شده است که برای بازار خود از همین نوع طرح استفاده کند.
,
 
,
وی اضافه کرد: این تأثیر که باید با بخشنامه ها، تصمیم گیری ها و پیگیری های متعددی انجام می شد را ما علماً از آخر این تأثیر را بر بازار گذاشتیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه