اخبار داغ

دغدغه‎های جدی مدیر جهاد کشاورزی گچساران؛

پورالحسینی: با استعفایم موافقت نشد/ عملا پروژه‌های عمرانی راکد هستند

پورالحسینی: با استعفایم موافقت نشد/ عملا پروژه‌های عمرانی راکد هستند
مدیرجهاد کشاورزی گچساران گفت: از بدو ورودم به عرصه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان همیشه بروی میز خدمت نشسته ام و در اتاق مدیریت حضور نیافته ام، درحالی که امروز عملا پروژه های عمرانی ما راکد هستند و هیچگونه اعتباری هم ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالوهاب پورالحسینی،مدیرجهاد کشاورزی گچساران در گفتگو با صبح زاگرس، در خصوص ماجرای استعفایش گفت:از بدو ورود به جهاد کشاورزی گچساران(28فروردین 98) تاکنون مشکلات اداری،کمبود نیرو،اعتبارات و...وجود داشته است که با این شرایط بوجود آمده نیز شرمنده مردم شده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:بنابراین با توجه به این شرایط هم، ناچار به استعفا شدیم که جناب خوانپایه(فرماندار گچساران) تا الان با استعفای بنده موافقت نکرده است و بنده نیز در حال حاضر در محل کارم بنا بر دستور فرماندار حضور فعال دارم.

,

انجام امورات با خودروی شخصی

,

پورالحسینی در ادامه تصریح کرد:البته این نکته هم حائز اهمیت است که نبود اعتبارات،به نوعی مشکلات کلی در سطح استان است و ما هم بالاخره با چنین مشکلاتی روبرو هستیم،باور داشته باشید اکثر امورات جهاد کشاورزی را با خودروی شخصی ام انجام می دهم درحالی که هیچگونه امکاناتی هم ندارم.

, .,

تعطیلی پروژه های عمرانی

,

مدیرجهاد کشاورزی گچساران افزود:از بدو ورودم به عرصه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان همیشه بروی میز خدمت نشسته ام و در اتاق مدیریت حضور نیافته ام،در گذشته وضعیت اعتبارات بنا برعواملی بهتر به نظر می رسید و امروز عملا پروژه های عمرانی ما راکد هستند و هیچ اعتباری هم ندارند.

,

مردم خودشان قضاوت می کنند

,

وی تصریح کرد:اواخر سال 98هیچگونه تخصیص اعتباری به ما داده نشد و از سال 99هم در کمیته برنامه ریزی موافقت نامه تازه رد و بدل شده است و هنوز هم معلوم نیست تخصیصی باشد یا نه،بنده در حد توانم در خدمت مردم بوده ام و میزان رضایت از عملکرد بنده را باید در قضاوت خود مردم دید.

,

خدمت صادقانه به مردم

,

پورالحسینی افزود:به عنوان مدیرکشاورزی گچساران تنها دغدغه ام خدمت صادقانه و کار مردم است،انتظار دارم که مسئولین استانی نیز جهاد کشاورزی گچساران را در راستای خدمت به مردم بیشترحمایت کنند .

, .,

وی در پایان تصریح کرد:بنده به عنوان یک جانباز دوران دفاع مقدس و پیرو امر ولایت برای خدمت به مردم و کشاورزان عزیز چنین مسئولیتی را به گردن گرفته ام لذا همکاری و حمایت مسئولان استان در پیشبرد اهداف سازمان بسیار ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه