اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز:

121 بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان های البرز بستری هستند

121 بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان های البرز بستری هستند
محمد فتحی گفت: طی 24 ساعت گذشته ۶۰۰ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشت البرز با علائم مشکوک مراجعه کرده و 121 بیمار بدحال در بیمارستان بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز سه شنبه با اشاره به بستری شدن 113 بیمار زیر 50 سال در بیمارستان های استان، در جمع خبرنگاران گفت: طی 24 ساعت گذشته 6 بیمار کرونایی در استان فوت شد و آمار قربانیان به یک هزار و 34 نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمد فتحی به بستری شدن 121 بیمار بدحال در بیمارستان های البرز اشاره کرد و افزود: طی 24 ساعت گذشته ۶۰۰ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده و ۱۰۴مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌ اند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۵هزار و ۵۵نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند و این آمار طی 24 ساعت گذشته 49 نفر بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۱ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند.
,
 
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه 185 نفر از امار مذکور بیماری کرونا دارند، تصریح کرد: کل  موارد بستری از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز   ۱۶ هزار و ۵۴۹  نفر  بود که از این تعداد  ۱۶ هزار و ۵۱۱ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه