اخبار داغ

کارشناس و تحلیل گر فرهنگی:

توهین به پیامبر ناشی از وحشت جهان استکبار از نفوذ اسلام است

توهین به پیامبر ناشی از وحشت جهان استکبار از نفوذ اسلام است
فرامرز حسین پور گفت: توهین به پیامبر(ص) به دلیل وحشت غرب از نفوذ اسلام به لایه های درونی حکومت های استکباری آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس و تحلیل گر فرهنگی در گفتگو با صبح زاگرس با محکوم کردن توهین به پیامبر اکرم (ص)،تصریح کرد:توهین به ساحت قدسی حضرت محمد(ص) توسط کوردلان دنیازده غرب کاری را با آنها می کند که شمشیر دو لبه به صاحب تندخویش می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرامرز حسین پور گفت: جهان استکبار از وحشت نفوذ اسلام به خصوص اتحاد مسلمین و قدرت مندی جبهه مقاومت دست به دامان هر حربه ای می شود.

,

وی با اشاره به اینکه وجود قدسی پیامبر(ص) نوری است که هرگز خاموش نمی شود،افزود:دشمنان اسلام به خیال خام خود با توهین به مقدسات و ترویج اسلام هراسی،می خواهند این نور را خاموش کنند اما نمی دانند این نور ازلی است و خواست خداوند بر این است که تا ابد خاموش نشود.

,

حسین پور با تاکید بر لزوم همدلی جامعه اسلامی در برابر توطئه های دشمنان،گفت:استکبار دشمن مشترک همه جهان اسلام است و در همه برهه های تاریخ بر ما ثابت شد که شیعه و سنی،عرب و عجم،سیاه پوست و رنگین پوست فرقی برای آنها ندارد،بنا براین همه مسلمانان جهان باید در استکبار ستیزی نقش داشته باشند.

,

این کارشناس و تحلیل گر فرهنگی تصریح کرد: این کوردلان از تمام ظرفیت ها برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند که می طلبد مسلمانان بیشتر از گذشته بصیرت داشته باشند.

,

حسین پور با ابراز تاسف از همراهی برخی از حکام اسلامی با برنامه های تبلیغی اسلام هراسی غرب،گفت: امروز شاهد هستیم برخی کشورهای عربی مقابل روحیه استکبارستیزی امت اسلامی و در صف دشمنان اسلام ایستاده اند که جای بسی تاسف و تاثر دارد.

,

وی گفت:پیامبر اسلام متعلق به مسلمین نیست،ایشان پیامبر خاتم همه ادیان الهی است و این نشریه فرانسوی در اصل به تمامی پیامبران و پیروان ادیان الهی توهین کرده است که لازم است همه در این راستا موضع گیری کنند.

,

حسین پور در پایان گفت:گسترش اسلام و بیداری اسلامی به تمام لایه های درونی حکومت های غاصب و استکباری نفوذ کرده است و پایه های تمامی این حکومت های سست بنیاد و لانه عنکبوتی را در آستانه فروپاشی قرار داده است و طبیعی است در چنین شرایطی دشمنانی که وحشی گری و خون خواری آنها امری اثبات شده است،دست به دامان توهین و ترویج مستقیم اسلام ستیزی و اسلام هراسی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه