اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در لرستان برپا می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در لرستان برپا می‌شود
سرهنگ رشیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در لرستان برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادتها، فداکاری و ایثارگری رزمندگانی است که در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادند و به همه درس مقاومت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: هر ساله همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی برگزار می شود که امسال نیز برنامه هایی برای استان در نظر گرفته شده اما به دلیل کرونا برخی از این برنامه ها برگزار نمی شود و برنامه های دیگری جایگزین آنها می شود.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در ۳۱ شهریور ماه رژه نیروهای مسلح برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا این برنامه برگزار نمی شود و در این روز از ۲۷ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان تجلیل به عمل می آید که به صورت نمادین تعدادی از این بزرگواران در جلسه ای حضور پیدا می کنند و بعد از مراسم تجلیل به صورت ویدئوکنفرانس از منویات مقام معظم رهبری بهره مند می شوند.

,

وی از برپایی نمایشگاهی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب شامل ۸۰ غرفه در محل نمایشگاه بین المللی خرم آباد برپا می شود.

,

سرهنگ رشیدی بیان کرد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از مدافعان حرم و خانواده های آنها، تجلیل از خانواده شهدای سلامت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است. در این ایام پادگان های نظامی و انتظامی در حوزه علم و فناوری برنامه هایی اجرا می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه