اخبار داغ

فعال فرهنگی و سیاسی:

نتیجه سند 2030 غربی‌سازی مدارس است/ لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید توسط فرهنگیان

نتیجه سند 2030 غربی‌سازی مدارس است/ لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید توسط فرهنگیان
طلوعی گفت: باید مسائل تربیتی و دینی در مدارس ما جایگاه ویژه ای داشته باشد و با روشنگری و تذکر به موقع دغدغه مندان نظام و انقلاب اجازه ندهیم استکبار سندهای ننگینی مانند سند 2030 را که نتیجه ای جز غربی سازی مدارس ما در بر ندارند، به وسیله جریان نفوذ در کشور پیاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود طلوعی در گفتگو با صبح زاگرس در واکنش به حذف برخی از تصاویر کتب درسی که نماد هویت جامعه دینی ما هستند، بر لزوم توجه آموزش و پرورش به مسائل فرهنگی و تربیتی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی تصریح کرد: با وجود اینکه انقلاب ما دستاوردهای مهمی در حوزه های گوناگون به خصوص اجتماعی،سیاسی و دینی داشت اما ماهیت‌ اصلی آن فرهنگی بود.

,

فعال فرهنگی سیاسی در ادامه گفت: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در حفظ دستاوردهای انقلاب دارد و این نکته باید مد نظر باشد که فرهنگیان ما به دلیل جامعه هدف تحت مدیریت و تربیت خود یعنی جامعه دانش آموزی وظیفه انتقال دستاوردهای فرهنگی به نسل های جدید ما را بر دوش می کشند.

,

طلوعی ادامه داد:در حال حاضر فضای مجازی جوانان و اخیرا نونهالان ما را به سمت بحران هویت در ابعاد مختلف سوق می دهد که فرهنگیان ما وظیفه دارند با آشنایی کامل با فرهنگ انقلاب و اسلام هویت واقعی یک بچه مسلمان را برایشان تبیین کنند .

,

این تحلیل گر مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن از طریق ماهواره و سایر دستگاه‌های تبلیغاتی شبهه‌ های گوناگونی علیه انقلاب و رهبری به جامعه القا می‌کنند که ما باید نسل جوان به خصوص دانش‌آموزان را نسبت به این شبهات آگاه کنیم ؛یکی از این حربه ها جریان نفوذ است که مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر آن هشدار داد.

,

وی تصریح کرد: مسئله حذف نمادهای هویتی از کتب درسی،مساله آسانی نیست که بتوان با یک عذر خواهی کوچک وزیر از کنار آن گذشت،ریشه این مسائل مربوط باید واکاوی و با متخلفین برخود جدی شود.

,

طلوعی افزود: انقلاب و امام به انسان‌ها کرامت و به مومنین و مسلمانان عظمت و به دنیای مادی معنویت و به مبارزان شهامت و درس شهادت یاد داد ؛این درسهای بزرگ باید توسط فرهنگیان به خصوص مربیان تربیتی برای دانش آموزان تبیین و تشریح شود.

,

وی در پایان گفت: باید مسائل تربیتی و دینی در مدارس ما جایگاه ویژه ای داشته باشد و با روشنگری و تذکر به موقع دغدغه مندان نظام و انقلاب اجازه ندهیم استکبار سندهای ننگینی مانند سند 2030 را که نتیجه ای جز غربی سازی مدارس ما در بر ندارند، به وسیله جریان نفوذ در کشور پیاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه