اخبار داغ

مدیر گروه سلامت مدارس اصفهان خبرداد؛

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس/ اولیا خود سلامت سرویس‌ مدارس را بررسی کنند

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس/ اولیا خود سلامت سرویس‌ مدارس را بررسی کنند
مدیر گروه سلامت مدارس اصفهان گفت: خانواده های دانش آموزان از سلامت راننده، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی و گند زدایی و دیگر مسائل بهداشتی اطمینان داشته باشند و اگر تخلفی در این زمینه مشاهده کردند در اولین فرصت به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راضیه امیدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص نظارت بر اجرای پروتکل بهداشت در مدارس سطح استان اظهار کرد: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشت و مراقبت کنترل و پیشگیر از بیماری کرونا در مدارس با عنوان بازدید های بازگشایی مدارس توسط بازرسان بهداشت انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس گفت: برای تشویق مدارس در رعایت و انجام پروتکل های بهداشتی، مدارس برتر در اجرای پروتکل های بهداشتی هر ماه توسط رسانه ها اعلام می شود.

,

وی افزود: همچنین لینک فایل الکترونیک چک لیست بازدید از مدارس در اختیار اداره کل آموزش و پرورش برای ابلاغ به مدارس در انجام خوداظهاری مسئولان مدرسه در خصوص پروتکل های بهداشتی پیگیری کرونا ویروس در مدراس قرار گرفته است.

,

امیدی همچنین در خصوص انجام فاصله گذاری در سرویس های حمل و نقل دانش آموزان، خاطر نشان کرد: در هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش برای توجیه رانندگان در خصوص عدم انتقال دانش آموز مبتلا یا مشکوک به کرونا انجام شده است.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اینکه پیشنهاد شما برای حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در مدارس و بحث استفاده از سرویس های مدارس چیست، بیان کرد: حضور یا عدم حضور دانش آموزان از نظر آموزشی باید براساس ضوابط اعلام شده به آموزش و پرورش است، از طرف دیگر و همه آگاه هستند که پیش بینی اولیه برای مدارس امسال آموزش مجازی بود و بازگشایی مدارس با محدودیت زمانی اعلام شد؛ در حال رایزنی با تاکسیرانی شهرداری هستیم تا آموزش ها و تمهیدات لازم برای انجام پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این خصوص دیده شود.

,

مدیر گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس اضافه کرد: توصیه می شود خانواده های دانش آموزان از سلامت راننده، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی و گند زدایی و دیگر مسائل بهداشتی اطمینان داشته باشند و اگر تخلفی در این زمینه مشاهده کردند در اولین فرصت به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

,

وی در پایان گفت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با پیگیری های جدی برای شناسایی زود هنگام افراد مبتلا یا مشکوک به کرونا از گروه های هدف مدرسه مانند دانش آموزان، مسئولان مدرسه، معلمان و سایر کارکنان مدرسه و پیشگیری از حضور آنان در مدرسه بطور روزانه انجام می دهد و جای نگرانی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه