اخبار داغ

کنعانی‌مقدم:

جریان اصلاحات آرای خاکستری را از دست داده است

جریان اصلاحات آرای خاکستری را از دست داده است
دبیرکل حزب سبز ایران گفت: اصلاح‌طلبان به خاطر عملکرد ضعیف دولت آرای خاکستری را که برروی آن حساب ویژه باز کرده بودند، از دست داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین کنعانی‌مقدم، کارشناس مسائل سیاسی حمله تئوریسین‌های اصلاح‌طلب ازجمله سعید حجاریان به شورای نگهبان را تکرار سناریوی سوخته‌ای عنوان کرد که در انتخابات سال گذشته هم تکرار شده بود و در همین رابطه گفت: مظلوم‌نمایی یکی از شگردهایی است که جریان اصلاح‌طلب همیشه در آستانه انتخابات به کار گرفته است تا بتواند کاندیداهای مدنظرشان را از فیلتر شورای نگهبان عبور دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز، ,

وی افزود: اصلاح‌طلبان برروی آرای خاکستری حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، اما به خاطر عملکرد ضعیف دولت و حمایت بی‌دریغ اصلاح‌طلبان از مجلس دهم و دولت روحانی، آرای خاکستری را هم از دست داده‌اند؛ لذا تلاش می‌کنند تا این آرا را مجدداً به دست بیاورند.

,

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: جریان اصلاحات هدایت افکار عمومی را به عنوان یکی از اهداف اصلی مورد توجه قرار داده؛ بنابراین با مظلوم‌نمایی تلاش می‌کنند که افکاری عمومی به سمت آن‌ها جذب شود.

,

کنعانی‌مقدم یکی دیگر از عوامل تخریب شورای نگهبان توسط جریان اصلاحات را به خاطر فقدان شخصیت موج‌آفرین در این جریان عنوان کرد و افزود: اگر اصلاح‌طلبان شخصیتی که بتواند موج‌آفرین باشد و گفتمان جدیدی را ایجاد کند، قطعاً این‌چنین به سمت تخریب شورای نگهبان پیش نمی‌رفتند.

,

وی معتقد است که اصلاح‌طلبان برای تحریم انتخابات به دنبال بهانه هستند تا مشارکتی در انتخابات ۱۴۰۰ نداشته باشند؛ لذا برای این رسیدن به این هدف شبهه‌افکنی‌های فراوانی انجام می‌دهند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه