اخبار داغ

در دیدار سردار سلیمانی با امام جمعه تبریز مطرح شد؛

امام جمعه تبریز عامل تحول در منش ائمه جمعه/ بسیج، مصداق کامل تشکل جهادی

امام جمعه تبریز عامل تحول در منش ائمه جمعه/ بسیج، مصداق کامل تشکل جهادی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد علی آل هاشم دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 سردار سلیمانی در این دیدار با اشاره و تمجید از روحیه مردمی امام جمعه تبریز اظهار داشت: از روزی که حاج آقای آل هاشم در تبریز حضور یافتند تحولی در منش و روش ائمه جمعه کشور رخ داده است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: به تعبیر رهبرانقلاب، شهر تبریز همانند صحنه‌های انقلاب اسلامی باید در تحقق بیانیه گام دوم پیشتاز باشند. بر این اساس سازمان بسیج مبنا را تحقق بیانیه گام دوم گذاشته و هدف نهایی آن تشکیل دولت اسلامی به معنای واقعی کلمه است.

,

ظرفیت بالای آذربایجان‌شرقی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

, ظرفیت بالای آذربایجان‌شرقی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب,

وی ادامه داد: انتظار ما از آذربایجان‌شرقی و شهر قهرمان‌پرور تبریز این است که الگوهای پیشتازی و تسریع در گام دوم را برای سایر مناطق کشور صادر کنند.

,

سردار سلیمانی تاکید داشت: ظرفیت آذربایجان‌شرقی برای گفتمان سازی گام دوم انقلاب بسیار بیشتر بوده و تاکنون تراکم تبیین‌های این استان در راستای گام دوم بیشتر و کیفی تر از سایر نقاط است.

,

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر ما نگاه اجمالی به مجاهدت‌های بسیج در چهل سال اخیر بیاندازیم، دوست و دشمن بر نقش موثر این نهاد انقلابی صحه میگذارند، اظهار داشت: بسیج مدالی است که دشمن از این عنوان میترسد. بسیج در تمامی عرصه‌های اجتماعی و دفاعی در خط مقدم قرار دارد و از اولین‌های حاضر در میدان بحران‌های طبیعی است.

,

بسیج همت کند، تحقق گام دوم بسیار سریعتر خواهد شد

,

امام جمعه تبریز با اشاره به جایگاه و اهمیت بسیج خاطرنشان ساخت: همه مردم خارج از قواره‌های سیاسی و اداری، به بسیج عشق می‌ورزند. حتی آنهایی که به اهمیت بسیج توجه نداشتند، امروز به نقش بسیج اشاره میکنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه لازمه موفقیت در تحقق بخشیدن گام دوم انقلاب، جاری و ساری بودن تفکر بسیجی و جهادی در جامعه است، افزود: اگر بسیج همت کند، گام دوم انقلاب بسیار سریعتر از انتظار ما قابل تحقق است.

,

بسیج، مصداق کامل تشکل فراگیر و جهادی

, بسیج، مصداق کامل تشکل فراگیر و جهادی,

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تمجید از فعالیت گروه‌های سازندگی تصریح کرد: ساخت خانه‌های محروم توسط بسیجیان، موضوعی حقیقتا کم‌نظیر است و بسیجیان در این عرصه بسیار پیشتازتر از نهادهای دیگر عمل میکند. بسیج مصداق کامل تشکل فراگیر و جهادی است. اگر جهادی بودن را از بسیج بگیریم، هویت مفهومی بسیج از بین میرود.

,
, ,
, ,
, ,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه