اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان رودان:

رودان زمین چمن مناسب برای برگزاری مسابقات رسمی ندارد

رودان زمین چمن مناسب برای برگزاری مسابقات رسمی ندارد
دهباشی گفت: هفت سال است که هیچ پروژه‌ای در شهرستان رودان به بهره‌برداری نرسیده است و ورزشکاران رودانی، رنج بسیاری را بابت نبود امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌ها متحمل شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز امیر دهباشی رئیس اداره ورزش و جوانان رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نیاز است زیرساخت‌های جذب جوانان و نوجوانان برای توسعه ورزش فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز , هرمز,

رئیس اداره ورزش و جوانان رودان از اتمام کار سالن ۱۵۰۰ نفری مسکن مهر در رودان و پروژه چمن طبیعی فوتبال زیارتعلی رودخانه تا پایان سال ۹۹ خبر داد و افزود: تنها پروژه مختص اداره ورزش، چمن مصنوعی روستای غیبی بوده است که با مشارکت دهیاری روستا به بهره‌برداری رسیده است.

,

دهباشی ادامه داد: هفت سال است که هیچ پروژه‌ای در شهرستان رودان به بهره‌برداری نرسیده است و ورزش رودان به‌شدت نیازمند احداث فضاهای ورزشی جدید است.

,

وی عنوان کرد: در شهرستان رودان زمینی به‌عنوان یک زمین استاندارد برای برگزاری مسابقات رسمی فوتبال هم وجود ندارد و ورزشکاران رودانی طی این سال‌ها رنج بسیاری را بابت نبود امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌ها متحمل شده‌اند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان رودان ضمن تایید برخی کمبودها در فضاهای ورزشی در رشته مختلف و در سطح چهار بخش شهرستان، اضافه کرد: چمن مصنوعی روستای برنطین، چمن طبیعی جغین و سالن چند‌منظوره روستای کمیز نیز در اولویت طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان قرار داده شده است ولی با این وجود هیات‌ها در رشته‌های مختلف با جان و دل فعالیت می کنند.

,

دهباشی فعالیت‌های ورزشی را یکی از اولویت‌های اساسی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: فرسودگی و کمبود فضاها و امکانات ورزشی به عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در رودان به شمار می‌رود و به وضوح می‌توان این مشکل را در سطح شهرستان دید.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه