اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

یکی از مشکلات تأمین نهاده های دامی وارداتی بودن است/ قیمت بازار سیاه بالاست

یکی از مشکلات تأمین نهاده های دامی وارداتی بودن است/ قیمت بازار سیاه بالاست
بهرام خانی, معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات موجود در زمینه تامین نهاده های دامی وارداتی بودن آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهرام خانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در زمینه تامین نهاده های دامی وارداتی بودن آنها است که در ورود آن به کشور و تخصیص ارز دچار مشکلاتی شده ایم.

وی افزود: این مسئله کشوری است و مختص استان کرمانشاه نیست.

خانی تصریح کرد: درصدی که به استانها بر اساس سهمیه اختصاص می یابد در استان هم توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: طی روز گذشته برای دوستان شبهاتی درباره نحوه توزیع نهاده‌های دامی ایجاد شده بود که با توضیحات ارائه شده تا حدودی مرتفع شد و همگی بر نحوه توزیع صحه گذاشتند.

خانی تصریح کرد: در صدد هستیم در سازمان جهاد کشاورزی نهاده‌ها را به شکلی که تامین کننده بخش اعظمی از نیازها باشد توزیع کنیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم این اتفاق رخ دهد و همگام با کشور در راستای تولید و تامین نهاده های دامی پیش رویم.

خانی با بیان اینکه قیمت نهاده در بازار سیاه بالا است، گفت: از طریق مبادی ورودی سهمیه ای که در اختیار وزارت جهادکشاورزی برای توزیع بین استانها قرار می گیرد، بر اساس اطلاعاتی نظیر جوجه‌ریزی، تعداد دام در واحد و واحدهای فعال سهمیه لازم اختصاص می یابد.

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات مرتفع شود و نگرانی به حق دامداران مرتفع شود.

خانی خاطرنشان کرد: قیمت‌ نهاده ها متفاوت و از قیمت مصوب بالاتر است.

وی با تاکید بر اینکه واردات نهاده ها مختص استان کرمانشاه نیست، افزود: دولت درصدد رفع این مشکل یا به حداقل رساندن آن است و در این راستا اگر اتفاق خوبی در کشور رخ دهد در استان کرمانشاه نیز آثار مثبتی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه