اخبار داغ

نماینده ولی فقیه مازندران:

حفظ انقلاب، حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

حفظ انقلاب، حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
محمدباقر محمدی لائینی گفت: حفظ انقلاب یعنی حفظ اقتدار است و برای حفظ انقلاب باید در معرض شهادت قرار گیریم به عبارتی که باید با فساد و منکرات مبارزه کرد و از محبت دنیا خود را جدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران که امروز در شهرستان جویبار برگزار شد اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی را به درستی حفظ کنیم و ارزش‌های انقلاب را ترویج دهیم به بهترین اعتلا خواهیم رسید. 

وی افزود: در این مسیر نیاز به برنامه‌ریزی و آسیب شناسی داریم و فعالیت‌های ما باید بر اساس نیازمندی ها صورت گیرد. 

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه حفظ انقلاب یعنی حفظ اقتدار است اظهار کرد: برای حفظ انقلاب باید در معرض شهادت قرار گیریم به عبارتی که باید با فساد و منکرات مبارزه کرد و از محبت دنیا خود را جدا کنیم. 

آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این گردهمایی گفت: غیرت یکی از ویژگی های برجسته انسانی است که ریشه در فطرت آدمی دارد. 

وی با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم اسلام بیان کرد: این توهین در سایه عادی سازی روابط شوم رژیم کودک کش صهیونیستی با امارات و بحرین صورت پذیرفت تا توجهات را از این موضوع دور کند. 

امام‌جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: عکس‌العمل خوبی از سوی کشورهای شیعه و سنی نسبت به این اهانت در دنیا نشان داده شد. 

آیت‌الله معلمی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس یک جنگ نابرابر بود گفت: جنگ تحمیلی در سایه عظیم انقلاب اسلامی و امام راحل و نائب برحقش با استقامت و با صلابت پیش برد که این مقاومت به عنوان الگویی برای کشورهای آزادی‌خواه درآمد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه