اخبار داغ

دبیر کمیته یزد شهر جهانی کنگره 4000 شهید استان یزد:

موزه "شهدا شناسی" راه‌اندازی می‌شود/ آشنایی گردشگران خارجی با شخصیت‌های معرفتی شهدا

موزه "شهدا شناسی" راه‌اندازی می‌شود/ آشنایی گردشگران خارجی با شخصیت‌های معرفتی شهدا
ملکی دبیر کمیته یزد شهر جهانی کنگره 4000 شهید استان یزد اظهار داشت: در آبان ماه امسال موزه شهدا شناسی و تورهای شهداگردی راه‌اندازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ملکی دبیر کمیته 4000 شهید استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به راه‌اندازی «تور شهدا» در آبان ماه، گفت: این برنامه یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در کمیته یزد شهر جهانی دنبال خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی بابیان اینکه 5 منطقه شهر یزد برای تورهای شهداگردی پیش‌بینی‌شده است افزود: در این تور، از مسئولین استان، دانشجویان، دانش آموزان و افراد مختلف دعوت به عمل می‌آید که در این 5 نقطه حضور پیدا می‌کنند و با یک سری از موضوعات در رابطه با جنگ، دفاع مقدس، شهید و شهدا بحث خواهد شد.

,

ملکی بابیان اینکه پنج منطقه از شهر یزد مانند باغ‌موزه دفاع مقدس، میدان امیر چخماق و خیابان قیام برای بازدید در تور شهدا در نظر گرفته‌شده است اظهار داشت: در کمیته این کنگره در نظر داریم تا یک موزه شهدا شناسی در یزد طراحی و در آینده نزدیک راه‌اندازی کنیم.

,

وی در رابطه با راه‌اندازی کمیته یزد شهر جهانی در کنگره 4 هزار شهید استان یزد، گفت: تا الآن در چارت هیچ‌یک از کنگره‌هایی که در کشور برگزارشده، کمیته شهر جهانی نداشتیم ولی در این کنگره با پیشنهاد فرمانده سپاه الغدیر استان مصوب و راه‌اندازی شده است.

,

دبیر کمیته 4000 شهید استان یزد با اشاره به اینکه در این کنگره قصد داریم تا شهدای استان یزد را معرفی کنیم افزود: امیدواریم با راه‌اندازی تورهای شهداگردی و موزه شهدا شناسی بتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است دست‌یابیم.

,

ملکی اضافه کرد: یک قسمت ویژه‌ای در نمایشگاه برای توریست‌های خارجی در نظر گرفتیم که بعضی از نقاط زندگی شهدا که مربوط به جنبه‌های انسانی و معرفتی این شهدای والامقام است استخراج کردیم تا برای این گردشگران به نمایش بگذاریم.

,

دبیر کمیته یزد شهر جهانی تولید بروشور به سه زبان زنده دنیا را از دیگر اقدامات این کمیته در کنگره 4 هزار شهید استان یزد اعلام کرد و گفت: قصد ما از راه‌اندازی موزه شهدا این است که مردم با ویژگی شهدا، شخصیت شهدا و شخصیت انسانی شهدا آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه