اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با آناج تشریح کرد؛

اولین سناریوها دربرابر مکانیسم ماشه/ پاسخی که دشمن فکرش را نمی‌کند

اولین سناریوها دربرابر مکانیسم ماشه/ پاسخی که دشمن فکرش را نمی‌کند
میرتاج‌الدینی گفت: مکانیسم ماشه به احتمال فراوان فعال نخواهد شد زیرا اعضای 5+1 آن را قبول نمی‌کند اما اگر مکانیسم ماشه فعال شود پاسخی خواهیم داد که به ذهن دشمن خطور نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی درباره تهدید آمریکا به فعال شدن مکانیسم ماشه اظهار داشت: این اتفاق رخ نخواهد داد، زیرا اعضای دیگر 5+1 یعنی چین و روسیه و حتی اروپایی‌ها این موضوع را قبول نمی‌کنند و برخلاف پیمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به عکس‌العمل جمهوری اسلامی ایران در مقابله با فعال شدن مکانیسم ماشه گفت: در صورت رخ دادن چنین اتفاقی جمهوری اسلامی ایران عکس العمل‌های مناسبی آماده کرده و ماهم در مجلس طرحی آماده کردیم که دولت مرحله به مرحله آن را اجرا کند. غنی سازی تا 21 درصد و خروج از پروتکل‌های الحاقی از جمله این موارد است.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه نظام علاوه بر لغو پروتکل‌های الحاقی و خروج از برجام، راه‌های دیگری را هم پیش خواهد گرفت، عنوان کرد: خروج از NPT را هم باید بررسی کنیم که آیا این کار به نفع ما خواهد بود یا خیر و بعد از آن تصمیم گرفته شود. اما قطعا ترک پروتکل‌های الحاقی و نادیده گرفتن محدودیت ذخیره سازی اورانیوم اولین پاسخ‌های ما در مقابل احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه است.

,

وی در پایان با تاکید بر اقدام قاطع و محکم نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مکانیسم ماشه فعال شود پاسخی خواهیم داد که به ذهن دشمن خطور نمی‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه