اخبار داغ

مسئول بخش رسانه‌ای رویداد «پیشگام» استان همدان خبر داد؛

شرکت ۸۵ دانشجو در قالب ۱۸ تیم در رویداد «پیشگام»/ چالش‌های استان همدان با مطالبه‌گری از مسئولان بررسی می شوند

شرکت ۸۵ دانشجو در قالب ۱۸ تیم در رویداد «پیشگام»/ چالش‌های استان همدان با مطالبه‌گری از مسئولان بررسی می شوند
سعید رضائیان با اشاره به شرکت ۸۵ نفر از اقشار دانشجو در طرح رویداد پیشگام، گفت: در این رویداد چالش‌های استان همدان بررسی و از مسئولان مطالبه‌گری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید رضائیان مسئول بخش رسانه‌ای رویداد «پیشگام» استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اجرای برنامه رویداد «پیشگام» در استان، اظهار کرد: در این رویداد ۸۵ نفر از قشر دانشجویان در قالب ۱۸ تیم شرکت و به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه رویداد پیشگام با هدف بررسی مشکلات و چالش‌های استان همدان و مطالبه‌گری برای حل مشکلات برگزار شده، افزود: این رویداد در طول سه هفته از ۲۰ شهریور ماه با برگزاری کلاس‌های آموزشی در حال انجام است.

,

مسئول بخش رسانه‌ای رویداد «پیشگام» استان همدان با بیان اینکه ۱۱ مربی به عنوان کارشناس پیشرفت منطقه ای در رویداد پیشگام در قالب چندین کلاس به افراد شرکت کننده آموزش دادند، افزود: در پایان این رویداد افراد گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده در رویداد پیشگام از شهرستان‌های ملایر و همدان، کبودرآهنگ، فامنین، نهاوند و تویسرکان حضور یافتند، افزود: از این تعداد بیشترین شرکت کنندگان از شهرهای همدان و ملایر هستند.

,

رضائیان با بیان اینکه جوانان دانشجو در این رویداد چالش هایی مانند قیمت بالای مسکن، کمبود صنایع تبدیلی، رشد نرخ بیکاری، مهاجرت نخبگان در استان را طرح کردند، تصریح کرد: دانشجویان با سوژه‌یابی و طرح مطالباتی از چالش‌ها و مشکلات استان به سراغ مسئولان رفتند و امر مطالبه‌گری را انجام دادند.

,

وی با اشاره به استقبال خوب مسئولان از رویداد پیشگام، گفت: این رویداد در مسیر تحول و امید بخشی با امر مطالبه‌گری گام برداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه