اخبار داغ

ماموستا قادری:

ننگین‌ترین تصمیم در جهان اسلام و عصر ما سازش دولتهای عربی با رژیم صهیونیستی است

ننگین‌ترین تصمیم در جهان اسلام و عصر ما سازش دولتهای عربی با رژیم صهیونیستی است
امام جمعه پاوه گفت: ننگین‌ترین تصمیم در جهان اسلام و عصر ما سازش دولت‌های عربی با دشمن کودک کُش رژیم صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد, ماموستا ملا قادر قادری در جلسۀ شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم‌دینی اهل سنت کشور با حضور اعضای شورا و در محل دفتر مرکزی در سخنانی اظهار داشت: در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب و چهلمین سال دفاع ۸ ساله هستیم؛ از یک سو شاکر استقامت مردم و از سوی دیگر متأسف اوضاع پیش‌آمده برای دنیای اسلام هستیم.

امام جمعه پاوه افزود: امروزه و در حال حاضر شاهدیم در کنار جنگ و نابسامانی‌های موجود، حضور ویروس منحوس کرونا زندگی دینی و دنیوی ما را دچار دگرگونی و تحول کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار این مشکلات، ننگین‌ترین تصمیم در جهان اسلام و عصر ما سازش دولت‌های عربی با دشمن کودک کُش رژیم صهیونیستی است، شب گذشته شاهد مانور ترامپ، وزرای امور خارجۀ امارات متحدۀ عربی و بحرین و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن بودیم که در برابر چشمان یک و نیم میلیارد مسلمان قرارداد نگنین دیگری همچون کمپ دیوید را امضا کردند، تردیدی ندارم بعد از امارات و بحرین آل سعود هم به این کشورها خواهد پیوست.

ماموستا قادری گفت: هیاهوی رسانه‌ای بخصوص هجمۀ هماهنگ اخیر علیه جمهوری اسلامی بعد از قصاص نوید افکاری و بالاتر از همه، اهانت نشریه فرانسوی و دولت‌های غرب به ساحت پیامبر و رسول خاتم، همه و همه در زندگی ملت شریف ایران و ما مرزنشینان تأثیرگذار هستند.

وی بیان داشت: الحمدلله مردم ما تا حال در برابر وبای کرونا و گرفتاری‌های معیشتی و گرانی و بیکاری و هیاهوی دشمنان ایستادند و منتظر گشایش هستند.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: در خصوص مدارس علوم‌دینی اهل سنت استان کرمانشاه هم عرض می‌کنم مدارس ما قبل از کرونا سامان خوبی نداشتند و فعلاً تا حد زیادی چه ازنظر کیفی و چه ازنظر کمی تحت تأثیر این وبای منحوس قرارگرفته و نیاز به تجدیدنظر و آسیب‌شناسی دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص جلسه امروز هم ذات چنین جلساتی و برنامه‌ریزی و انتخاب کتب برای ۸ پایه تحصیلی طلاب علوم‌دینی مبارک است و جای تقدیر دارد؛ اما نباید فراموش کنیم مدارس علوم‌دینی اهل سنت کرمانشاه با ۴ مشکل روبرو هستند.

۱-دروس منتخب و کتاب‌های مورد تأیید از سوی شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم‌دینی اهل سنت، در مدارس تدریس نمی‌شوند.

۲-روش تدریس کماکان سنتی بوده و معلمین و مدرسین و متعلمین و طلاب کم انگیزه هستند.

۳-دفاتر استانی و‌امثال بنده نیز که عضو شورای برنامه ریزی هستم به دلایل مختلف در رشد کمی و کیفی مدارس زیاد نقشی نداریم.

۴-مدارس ما نیازمند تجدیدنظر و آسیب‌شناسی هستند ما در آینده نیازمند طلاب بصیر و مدرسین آگاه هستیم. خروجی مدارس ما باید روحانیون آگاه و بصیر و معتدل و روشنفکر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه