اخبار داغ

انتقال کرونا از حاشیه به متن!

علوم پزشکی به ابهامات شیوع کرونا در شهر یاسوج پاسخ دهد/استاندار دلسوز مردم باشد

علوم پزشکی به ابهامات شیوع کرونا در شهر یاسوج پاسخ دهد/استاندار دلسوز مردم باشد
ایثار مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا در کشور و استان، صفحاتی زرین را در تاریخ ایران بر جای نهاد تا با بی تدبیری برخی از مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد این ویروس از حاشیه به متن کشیده شود و خطر جان شهروندان یاسوجی را تهدید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس هفت ماهی از ورود میهمان ناخوانده و خطرناک به کشور و کهگیلویه و بویراحمد می گذرد ، این میهمان پلید امگار کنگر خورده و لنگر انداخته است تا روزانه تعدادی از هم استانی هایمان بر اثر ابتلا به این بیماری با مرگ دست و پنجه نرم کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دانشمندان علم پزشکی اظهار عجز می کنند از کشف واکسنی که این ویروس را زمین گیر کند ، چرا که واکنش بدن هر فرد نسبت به کووید 19متفاوت است ،عده ای بدون علائم دوره بیماری را می گذرانند ، بعضی هم با عوارض شدید بیماری وبستری در بیمارستان روبرو می شوند تا درصدی هم کرونا بر آنها غلبه کند و مرگ نتیجه این ابتلا باشد.

,

تا کنون دوری از خطر بهترین راهکار مقابله با خطر ابتلا عنوان شده است ، راهکاری که با استفاده از ماسک ، شستشوی مداوم دستها و دوری از اماکن پرتردد و شلوغ از جان ما حفاظت می کند.

,

همانطور که گفته شد این ویروس میهمان یاسوجی ها هم شد تا با تدبیر مسئولان و ستاد استانی کرونا بیمارستان دکتر شهید جلیل یاسوج که کمی از مرکز شهر فاصله داشت خط مقدم مبارزه با کرونا باشد.

,

خط مقدمی که با ایثار کادر درمانی خود روزهای خوب و بدی را تجربه کرد تا شهر در وضعیت قرمز قرار گیرد و بدون شک عدم تدبیر مناسب از سوی ستاد استانی کرونا نقش عمده ای در سرخی این وضعیت دارد.

,

بازگشایی مدارس ، مناطق گردشگری ، ورود مسافران ، بی تدبیری در افزایش تعطیلات ، ورود مسافران و گردشگران و خدمات دهی به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از عواملی هستند که بدون شک در اوج گرفتن کرونا نقش داشتند.

,

یکی از تاکتیک هایی که در جنگ بکار می برند بردن جنگ به بیرون از شهر است تا منجر به سقوط شهر توسط متخاصم نشود ،تدبیری که در مبارزه با کرونا در شهر یاسوج گرفته شد تا مدافعان سلامت با دستان خالی و ایثاری که از خود نشان دادند با غول کرونا مبارزه نفس گیری را آغاز کردند ، اما متاسفانه شنیده های ما حکایت از بی تدبیریی خطرناکی دارد که با جان جمع زیادی از شهروندان بازی خواهد کرد.

,

شایعات عجیبی که قطعا اگر صحت داشته باشد خطر در کمین مردم است و اجر خدمات مدافعان سلامت را زیر سوال می برد.

,

شنیده های ما از جابجایی مرکز کرونایی یاسوج به بیمارستان شهید بهشتی مرکز استان حکایت می کنند و قطعا این تدبیر از سوی هرکسی باشد آسیب فراوانی به مردم وارد می کند.

,

نگرانی های مردم از این موضوع از سوی این رسانه دریافت شده و نیاز است علاوه بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی پاسخگو باشد ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع ورود جدی داشته و مانع از این کار شوند چرا که این بیمارستان در مرکز شهر و در پرتردد ترین منطقه یاسوج  قرار گرفته و با این کار عملا آلودگی را به وسط شهر می کشانیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه