اخبار داغ

دوست داشتیم اینجا حضور داشته باشیم و بازیکنان‌مان را بشناسیم؛

نوازی: شباب الاهلی روی شانس و اشتباهات ما به گل رسید/ بازی‌های بعدی فوتبال زیباتری ارائه می‌کنیم

نوازی: شباب الاهلی روی شانس و اشتباهات ما به گل رسید/ بازی‌های بعدی فوتبال زیباتری ارائه می‌کنیم
مربی تیم شهرخودرو پس از شکست تیمش در کنفرانس خبری گفت: تمام تاکتیک‌های خود را پیاده کردیم و تیم شباب الاهلی شانسی نداشت، ما فقط روی اشتباهات فردی و خط دفاعی گل خوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شباب‌ الاهلی امارات اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تمام داشته‌های ما همین بازیکنان جوان بودند. از نقل‌وانتقالات نتوانستیم استفاده کنیم و بازیکنان جدیدمان را در اختیار داشته باشیم. ما مربیان جوان که تازه به تیم اضافه شده‌ایم دوست داشتیم اینجا حضور داشته باشیم و بازیکنان‌مان را بشناسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بازیکنان ما فوتبال خوبی بازی کردند. تمام تاکتیک‌های خود را پیاده کردیم و تیم شباب الاهلی شانسی نداشت، ما فقط روی اشتباهات فردی و خط دفاعی گل خوردیم. امروز شانس با الاهلی یار بود وگرنه تیم ما به مراتب از دیدار اول بهتر بود و از همه بچه‌ها متشکرم.

,

مربی تیم شهرخودرو تاکید کرد: در بازی‌های بعدی این اجازه را به بازیکنان خود می‌دهیم تا راحت بازی کنند. دیگر فشاری برای صعود روی تیم نیست و ما فوتبال زیباتری را در دو بازی باقی‌مانده بازی خواهیم کرد. نمی‌خواهیم خدای ناکرده کیفیت فوتبال‌مان پائین بیاید چون حذف شده‌ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه