اخبار داغ

فرماندار سنقروکلیایی؛

پایان کرونا منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی در روابط فردی و اجتماعی است

پایان کرونا منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی در روابط فردی و اجتماعی است
غلامرضا مرتضوی, فرماندار سنقروکلیایی گفت: ویروس کرونا همچنان همراه ماست و پایان آن منوط به ادامه مبارزه با رعایت خود مراقبتی و رعایت پروتکل های بهداشتی در روابط فردی و اجتماعی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،غلامرضا مرتضوی در یازدهمین جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا که با حضور معاونین فرماندار و مسئولین و اعضای ستاد شهرستان در سالن جلسات فرمانداری سنقروکلیایی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ۱۹ به صورت استانی و شهرستانی نشان از اهمیت این موضوع دارد و مردم فکر نکنند که بحران ویروس کرونا به اتمام رسیده است.

وی افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا و اهمیت این موضوع اکنون وزارت بهداشت و درمان با برنامه ریزی صورت گرفته به مرحله بیماریابی رسیده که از گام های موثر مقابله ای است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در سنقروکلیایی در ادامه گفت: عوامل شیوع ویروس در شهر و روستاها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد وبا شناسایی مناطق پر خطر و توزیع مواد ضد عفونی کننده در این مناطق می توان یک اقدام موثر جهت جلوگیری از گسترش این ویروس انجام داد.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها و اصناف را الزامی دانست و پیگیری و برخورد با متخلفین را از اداره صمت و دستگاه قضایی متذکر شد.

فرماندار سنقروکلیایی در ادامه از مردم خواست که اخبار مربوط به ویروس کرونا را از منابع رسمی ،صداوسیما و خبرگزاری ها پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند.

وی همچنین ادامه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و روستاها، اجرای طرح مهم غربالگری فردی توسط شبکه بهداشت ودر مان شهرستان و با همکاری بسیج، ابلاغ پروتکل های بهداشتی توسط شبکه بهداشت ودرمان به صورت مستمر در سطح شهرستان، اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی در پمپ بنزین ها را از اهم مصوبات این جلسه بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه