اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهیگیلویه و بویراحمد:

تفکر حوزوی درخشندگی انقلاب را به‌دنبال دارد/ رئیس حوزه‌های علمیه استان معرفی شد+ تصاویر

تفکر حوزوی درخشندگی انقلاب را به‌دنبال دارد/ رئیس حوزه‌های علمیه استان معرفی شد+ تصاویر
آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه تفکر حوزوی درخشندگی انقلاب را به‌دنبال دارد گفت: یکی از شاهکارهای حوزه‌های علمیه این است که توانسته جهان استکبار را در بعد سخت‌افزار و نرم‌افزار به چالش بکشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس حجت الا سلام و المسلمین نصیر حسینی در نشست تکریم و معارفه رئیس حوزه‌های علمیه استان که با حضور رئیس حوزه علمیه کشور برگزار شد گفت: حوزه های علمیه پایه های رشد و بالندگی جامعه است، حوزه ها مهد تولید مهدوی اخلاق فرهنگ و انسانیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یکی از شاهکارهای حوزه‌های علمیه این است که توانسته  امروز جهان استکبار را در بعد  سخت افزار و نرم‌افزار به چالش بکشاند.

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز حرف نو در جهان را انقلاب اسلامی بیان می کند، امروز جهان انسانیت تشنه سخنان جمهوری اسلامی است و معتقدیم نظام اسلامی مولود حوزه علمیه است که مانند خورشید می درخشد.

,

حسینی با بیان اینکه تفکر و اندیشه حوزوی و تلاش علما ، سبب درخش انقلاب شده است، گفت: هر جامعه ای که عالم دین و حوزه علمیه داشته باشد آن جامعه رشد یافته است.

,

وی با اشاره به سخنانی از امام زمان(عج) برای نجات بشریت در آخرالزمان، گفت: امروز حوزه های علمیه نقش بزرگی در ظهور امام آخرالزمان دارد و هر جامعه ای که بخواهد در مسیر استقلال و عمل گام بردارد اگر یک عالم و اندیشمند دین داشته باشد استقلال داشته و عزت پیدا می کند.

,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: حوزه ها پایه های رشد و شکوفایی در بعد اقتصادی و فرهنگی و سیاسی بوده و مربوطه به انسان های درست تربیت شده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین نصیر حسینی با اشاره به زحمات و تلاش های مرحوم آیت الله ملک حسینی، آمیر احمدی تقوی، و دیگر علما و دیگر علما یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

,

در این آئین با حکم آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی به عنوان رئیس حوزه علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین مومنی رئیس سابق حوزه علمیه قدردانی شد.

,

تصاویر تکریم و معارفه را در زیر مشاهده می کنید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه