اخبار داغ

لیگ دوومیدانی تنها محل امرار معاش ورزشکاران است

سپهرزاد: سودجویی بشود، اسپانسرها می‌روند/ حفظ کردن حامیان مالی در لیگ کار فدراسیون است

سپهرزاد: سودجویی بشود، اسپانسرها می‌روند/ حفظ  کردن حامیان مالی در لیگ کار فدراسیون است
مربی دوومیدانی تیم پلیمر خلیج فارس گفت: لیگ دوومیدانی تنها محل درآمد ورزشکاران این رشته است و آنها از جای دیگر حقوق نمی‌گیرند.
[

هادی سپهرزاد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: همینکه بعد از 6، 7 ماه وقفه در ورزش کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا فدراسیون دوومیدانی توانسته لیگ برتر این رشته را راه‌اندازی کند اتفاق خوشایندی است. اما این نکته را یادمان باشد پس از قطع حقوق ملی‌پوشان توسط فدراسیون، ورزشکاران به غیر از لیگ محل درآمد دیگری ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رکورددار ماده دهگانه دوومیدانی ایران در ادامه گفت: در لیگ امسال یکی دو تیم با حمایت مالی خوبی وارد شده اند و این موضوع ورزشکاران را امیدوارتر و با‌انگیزه‌تر کرده است. هرچند مبالغی که به ورزشکاران داده می‌شود در قیاس با رشته‌های دیگر هیچ است اما باز هم تیمهایی مانند پلیمر خلیج فارس، سپاهان، مس کرمان و دانشگاه آزاد به خوبی تیمداری می‌کنند و تنور لیگ را گرم نگه داشته‌اند.

,

سپهرزاد درباره ماندگاری این تیم‌ها برای سالیان آینده تاکید کرد: اگر این اسپانسرها احساس کنند که از آنها سودجویی می‌شود مانند بسیاری از تیم‌ها که عطای کار را به لقایش بخشیدند، از لیگ کنار می‌کِشند. اینجا دیگر وظیفه فدراسیون است که شرایطی را بوجود بیاورد تا حامیان مالی دیده بشوند و از تیمداریشان احساس خوشایندی داشته باشند. وگرنه در گذشته تیمهایی مانند نفت، پیکان، سایپا و ... هم بودند که پس از چندسالی تیمداری قید این رشته را زدند و در دیگر رشته‌های ورزشی به فعالیتشان ادامه دادند.

,

مربی تیم پلیمر خلیج فارس در مورد عملکرد ورزشکارانش در هفته دوم لیگ برتر دوومیدانی گفت: بهنام شیری در پرتاب دیسک دوم شد. او در سال گذشته با اینکه به بلاروس رفته بود اما تمرینات خوبی نداشت و هنوز به آمادگی مورد نظر من نرسیده است. علی صمدی در پرتاب وزنه همچنان دوران نقاهت پس از عملش را طی می‌کند. علی فتحی گنجی هم با فاصله کمی پس از نفر سوم قرار گرفت هرچند که گنجی پس از قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ متاسفانه کرونا گرفت و 20 روزی در قرنطینه بود. در مجموع هفته دوم لیگ برتر با رکوردهای درخشانی همراه نبود و قطعا در هفته‌های آینده ورزشکاران عملکرد بهتری خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه