اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان البرز:

قالیباف باغ موزه دفاع مقدس البرز را افتتاح می‌کند

قالیباف باغ موزه دفاع مقدس البرز را افتتاح می‌کند
سردار ابوالفضل اسلامی گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان باغ موزه 8 استان از جمله البرز را به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان البرز امروز شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئوکنفرانس، مهم ترین برنامه شاخص ملی در هفته دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار اسلامی با اشاره به اینکه از یک میلیون رزمنده کشور تجلیل می شود، افزود: این برنامه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد و سهم استان البرز 17 هزارنفر است.
,
 
,
وی اظهار داشت: پخش 40 مستند از شبکه استانی البرز و حرکت نمادین کاروان اعزام به جبهه از میدان کرج به سمت امام زاده محمد (ع) در روز سوم مهر ماه از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
,
 
,
سردار اسلامی با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان باغ موزه 8 استان از جمله البرز را به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می کند، تصریح کرد: برنامه تجلیل از پیشکوستان دفاع مقدس هم به نمایندکی از 17 هزار رزمنده در تالار شهید نژاد فلاح برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه