اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد؛

افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی بمناسبت هفته دفاع مقدس در استان همدان

افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی بمناسبت هفته دفاع مقدس در استان همدان
سردار مهدی فرجی از افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی بمناسبت هفته دفاع مقدس در استان همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیت های اجتماعی و بزرگداشت ها طبق شرایط خاص کرونایی در کشور، برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان جهاد و شهادت

, ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان جهاد و شهادت, ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان جهاد و شهادت,

فرجی گفت: روز ۳۱ شهریور ماه ساعت ۹ صبح در سراسر استان همزمان با سراسر کشور در ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب بصورت نمادین از پیشکسوتان شهادت و رزمندگان تقدیر می شود. این مراسم در همدان در سالن اجتماعات استانداری و شهرستان ها در نواحی سپاه برگزار خواهد شد. هم چنین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ده نقطه استان انجام می گیرد. این مراسم در استان با حضور سردار دهقان وزیر سابق دفاع برگزار خواهد شد.

,

جانشین فرمانده سپاه استان ادامه داد: در روز ۳۱ شهریور هم رژه موتور سواری را در همدان و ۱۰ نقطه از شهرستان های استان خواهیم داشت.

,

خدمت رسانی به رزمندگان معسر

, خدمت رسانی به رزمندگان معسر, خدمت رسانی به رزمندگان معسر,

سردار فرجی خدمت رسانی به رزمندگان  بسیجی را یکی دیگر از محور های برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان بسیجی که در محرومیت به سر می برند در کشور بالغ بر ۲ میلیون نفر هستند که این تعداد ۳۰ درصد از کل رزمندگان را شامل می‌شود و در هفته دفاع مقدس قرار است که در قالب کمک هایی، به تعمیرات مسکن این عزیزان و تأمین اقلام زندگی بخصوص جهیزیه خود یا فرزندان رزمندگان، رسیدگی شود.

,

وی از نواختن نمادین زنگ مقاومت در مدارس خبر داد و افزود: ساعت ۱۵ روز ۳۱ شهریور در شهر ها و روستاهای استان مزارهای شهدا غبار روبی خواهند شد و همچنین نخبگان ایثارگر نیروهای مسلح روز شنبه ۵ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح با آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و شاهرخی استاندار همدان دیدار خواهند کرد.

,

افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی در استان

, افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی در استان, افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی در استان,

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی بمناسبت هفته دفاع مقدس در استان افزود: این پروژه ها که همه به نحوی با عدد ۴۰ که عدد سالگرد گذشت سالهای مقاومت در جنگ تحمیلی است شامل ساخت و تعمیر مساجد، لایروبی رودخانه ها و کانال ها، خانه عالم، بازسازی منزل خانواده های بی بضاعت و چند عنوان دیگر خواهد بود.

,

فرجی از افتتاح نمایشگاه ۴۰ سال اقتدار در باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد و تاکید کرد: در این نمایشگاه بسیاری از رده های بسیجی به نمایش دستاورد های مقاومت و همچنین نقش همدان در جنگ تحمیلی خواهند پرداخت .

,

اجرای گروه سرود ۵۰ نفره بسیجیان که در نیمه شعبان یک نمونه از کار زیبای آنان در همدان به معرض نمایش درآمد یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس بود که سردار فرجی از اجرای شکل ویژه تر آن در معابر و خیابان های شهر خبر داد.

,

سپاه، در خط مقدم بهبود معتادان با راه اندازی اردوگاه های ترک اعتیاد کرامت

, سپاه، در خط مقدم بهبود معتادان با راه اندازی اردوگاه های ترک اعتیاد کرامت, سپاه، در خط مقدم بهبود معتادان با راه اندازی اردوگاه های ترک اعتیاد کرامت,

فرجی به راه اندازی اردوگاه های کرامت در سطح کشور اشاره کرد و در این باره اعلام کرد: برای درمان معتادان و افرادی که آلوده به مواد مخدر شده اند، از محل هایی که سپاه در اختیار دارد استفاده می شود که در این مکان ها، فضایی برای معتادان سطح جامعه ایجاد خواهد شد که کمک کند اعتیاد خود را ترک کنند. در استان همدان این محل، در اردوگاه قدس شهرستان نهاوند پیش بینی شده است که جزو اقدامات بسیار با ارزش است و در این اردوگاه ابتدا از ۱۰۰ نفر شروع خواهیم کرد که ان شاءالله در آینده و به مرور به ظرفیت ۵۰۰ نفر برسیم.

,

ارائه خدمات رایگان درمانی به آحاد مردم از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بود که سردار فرجی به آن اشاره کرد.

,

جانشین  فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، با اشاره به رتبه ی بالای استان همدان در برگزاری یادواره های شهدا در کشور تأکید کرد: با توجه به شرایط کرونا نمی توانیم این ظرفیت استان در گرامیداشت یاد شهدا را نادیده بگیریم لذا حدود ۴۰۰ برنامه یادواره شهدا در فضای مجازی و حقیقی برگزار خواهد شد.

,

تقدیر از مدافعین سلامت

, تقدیر از مدافعین سلامت, تقدیر از مدافعین سلامت,

عضو ستاد مبارزه با کرونای استان با تقدیر از فعالیت جهادی کادر درمانی استان در مبارزه با بیماری کرونا گفت: کادر درمانی استان همدان در حفظ سلامت مردم و مبارزه با کرونا هیج تفاوتی با کادر درمانی زمان جنگ تحمیلی ندارند. حدود ۹۰۰ نفر از این عزیزان تا بحال به ویروس کرونا مبتلا شده اند که پس از بهبودی دوباره به عرصه درمان بازگشتند و به خدمت رسانی به بیماران پرداختند. لذا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هفته دفاع مقدس از این جهادگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

,

گشت های رضویون، برای بهبود امنیت پایدار در محلات

, گشت های رضویون، برای بهبود امنیت پایدار در محلات, گشت های رضویون، برای بهبود امنیت پایدار در محلات,

سردار فرجی به اجرای رزمایش ثامن برای بصیرت افزایی مردم خبر داد و همچنین یکی از برنامه های مهم را اجرای گشت های رضویون توسط حوزه های مقاومت برای افزایش امنیت پایدار در محلات عنوان کرد که با اخذ مجوز های قانونی از نیرو انتظامی و دادگستری انجام خواهد شد.

,

تبیین نقش ویژه مردم و رزمندگان استان همدان در جنگ تحمیلی

, تبیین نقش ویژه مردم و رزمندگان استان همدان در جنگ تحمیلی, تبیین نقش ویژه مردم و رزمندگان استان همدان در جنگ تحمیلی,

وی ادامه داد: نقش مردم استان همدان در جنگ تحمیلی نقش ویژه ای است چنانکه مقام معظم رهبری و مسئولین بارها بر این امر تاکید کرده اند. از نقش زنان در پشتیبانی تدارکاتی از جبهه های نبرد حق علیه باطل گرفته تا دلاوری شهدا و رزمندگان استان همدان از ابتدای شروع تا پایان جنگ، و وجود شهدای گرانقدری چون شهید چیت ساز، شهید شکری پور، شهید همدانی و شهید سلگی تأییدی بر این موضوع است که در همین خصوص سعی داریم در هفته دفاع مقدس، این نقش ویژه را بیشتر به مردم معرفی کنیم.

,

برگزار یادواره شهید همدانی منوط به بهبود وضعیت کرونایی

, برگزار یادواره شهید همدانی منوط به بهبود وضعیت کرونایی, برگزار یادواره شهید همدانی منوط به بهبود وضعیت کرونایی,

برگزاری یادواره شهید حاج حسین همدانی در ۱۶ مهر سالروز شهادت ایشان در حسینیه امام خمینی همدان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بود که سردار فرجی به آن اشاره کرد و تاکید کرد: از آنجایی که شهید همدانی جز اولین شهدای بین المللی محور مقاومت است، در صورتی که وضعیت شهرستان به لحاظ بیماری کرونا وخیم تر نشود، مراسم یادواره این شهید گرانقدر را با حفظ کامل دستورالعمل های بهداشتی و با سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نظامی کشور برگزار خواهیم کرد.

,

حل مشکلات و سؤالات حقوقی مردم در قالب طرح امام حسن(ع) هر مسجد یک حقوقدان

, حل مشکلات و سؤالات حقوقی مردم در قالب طرح امام حسن(ع) هر مسجد یک حقوقدان, حل مشکلات و سؤالات حقوقی مردم در قالب طرح امام حسن(ع) هر مسجد یک حقوقدان,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: با هماهنگی که با بسیج حقوقدانان و مجموعه قوه قضائیه داشتیم بنا شد که در هفته دفاع مقدس در برخی مساجد کلینیک حقوقی موسوم به امام حسن(ع) شکل بگیرد و در این پویش در هر مسجد یک حقوقدانان با حل مسائل و پاسخ به سوالات حقوقی مردم، به خدمت رسانی به آن ها می پردازد.

,

اعزام ۴۰۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم/اعزام سفیران تولید به مدارس

, اعزام ۴۰۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم/اعزام سفیران تولید به مدارس, اعزام ۴۰۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم/اعزام سفیران تولید به مدارس,

فرجی از اعزام ۴۰۰گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: در شهر کبودراهنگ جشنواره بومی محلی انگور را در روستای اکنلو و در شهر تویسرکان جشنواره بومی محلی گردو را در روستای بوجان خواهیم داشت.

,

اعزام سفیران تولید و کار آفرینی به مدارس، رونمایی از ۴ جلد کتاب تدوین شده با موضوع مقاومت و جنگ تحمیلی، تعداد ۳۲۲ برنامه در ۱۸۰۰ حوزه و نواحی مختلف بسیج، اجرای طرح مهر ولایت با نحوریت سرکشی به خانواده شهدا و برگزاری نشست صمیمی با عنوان نشست اخوت بین فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان، از دیگر برنامه هایی بود که جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری آن ها در هفته دفاع مقدس خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه