اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای 2000 برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران/182 پروژه عمرانی افتتاح می‌شود

اجرای 2000 برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران/182 پروژه عمرانی افتتاح می‌شود
سیاوش مسلمی از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه دفاع مقدس در سراسر ماززندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سرهنگ سیاوش مسلمی شنبه شب در نشست خبری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس بابیان اینکه امروز شکوه، اقتدار و ایستادگی ایران اسلامی به برکت دفاع غیرتمندانه رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس جهاد دینی و ملی ملت غیرتمند ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: ملت ایران در دوران  دفاع مقدس با سرمایه معنوی و اعتقادی شامل: ایثار، وحدت، حضور به‌موقع و به هنگام درصحنه، تبعیت محض از ولایت‌فقیه و... به نتیجه رسیدند.

 فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: امروز اگر هریک از این واژه‌ها در مجموعه کشور و مسئولین نهادینه شود قطعاً مشکلات امروز کشور مرتفع خواهد شد.

مسلمی بابیان اینکه هر کشوری که وارد جنگ شود هزینه سنگینی بر کشور تحمیل می‌شود، اظهار کرد:  دشمن طی چهل سال نتوانست کوچک‌ترین ضربه‌ای به ایران وارد کند و هرروز موفق‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشیم و این اقتدار که مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان سرفراز است باید برای نسل جوان تبیین شود.

 وی از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: ۱۸۲پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر۴۴میلیارد  تومان و ‌۳۶ خانه محروم و ۳۱ مزار شهدا در طول هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
مسلمی از افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مکان موزه فرهنگی استان در ساری خبر داد و بیان کرد: مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت که به صورت نمادین در سالن غدیر سپاه برگزار و ۳۵۰ پیشکسوت جهاد و شهادت تقدیر می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلا برگزاری هر محله یک سنگر در محلات استان، پخش مستند زن در دوران دفاع مقدس، برگزاری نشست پرستاران دوران دفاع مقدس با پرستاران امروز با همکاری بسیج دانشجویی، شیفت ایثار، افتتاح مرکز دیالیز درمانگاه ولایت آمل با هزینه ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نام نویسی داوطلبانه پاسداران برای اردو‌های جهادی، مشاوره حقوقی رایگان از برنامه‌های دفاع مقدس است.

این مسئول از آغاز عملیات ساخت یک هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد هم در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مسلمی اهدای خون ، افتتاح یادمان های شهدا، عطر افشانی مزار شهدا، مراسم شب شعر دفاع مقدس و مقاومت،برگزاری چهل برنامه در قالب آبروی محله افتخار کوچه، شرکت در نماز جمعه،ویزیت رایگان در مصلاها، توزیع جهیزیه عروس و لوازم التحریر در سطح استان، برگزاری جشنواره چهل هنرمند نقاش حرفه ای استان،افتتاح های المان های و گنجیه آثار شهدا،ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد،توزیع ماسک بین نیازمندان و نیز مسابقه نقاشی دانش آموزان درباره پیامبر مهربانی، افتتاح مسکن مددجویی  و برگزاری یادواره شهدای کارگری برنامه های اجرایی این هفته است.
,
,
,
,
,
,
,
 
,
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ‌برنامه های دفاع مقدس به صورت حقیقی و مجازی در سراسر استان برگزار می شود، از نصب المان شهید ذبیحی و اجرای رزمایش سایبری به مدت 10 روز خبر داد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه