اخبار داغ

علیرغم گذشت 7ماه؛

قطارهای تندرو یزد «بخاطر نبود مسافر» همچنان در حالت تعلیق

قطارهای تندرو یزد «بخاطر نبود مسافر» همچنان در حالت تعلیق
مدیر روابط عمومی راه آهن یزد گفت: قطارهای تندروی پردیس یزد تهران و بالعکس بخاطر عدم استقبال و نبود مسافر همچنان در حالت تعلیق قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ذهقانی فیرزآبادی مدیر روابط عمومی راه آهن یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اخرین وضعیت قطارهای مبدا یزد اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند ماه و کاهش شدید مسافر بسیاری از قطارهای از خط ترانزیت خارج و حذف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: از جمله این قطارها، 4 قطار ترنست و تندرو  مسیر یزد به تهران و بالعکس بود که در دو نوبت صبح و عصر اقدام به جابجایی مسافر می کرد که متاسفانه به دلیل عدم استقبال و نبود مسافر تا به امروز نوبت صبح این قطار اصلا برقرار نشد و نوبت عصر هم علیرغم راه اندازی پس از 3ماه به دلیل نبود مسافر و ضرری که شرکت ها می کردند قریب یک ماه و نیم پیش از گردونه خط راه آهن یزد تهران حذف شد.

,

, ,

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر اینکه فعلا قطارهای ترنست در مسیرهای یزد وجود ندارد گفت: در حال حاضر هر شب قطارهای 4 تخته و 6 تخته در مسیر یزد به تهران و قطار مسافری یزد مشهد به صورت یک روز در میان فعال است در ضمن اینکه مسافران یزدی می توانند از قطارهای بین راهی بندر و کرمان هم استفاده کنند.

,

, ,

مدیر روابط عمومی راه آهن یزد با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی تمام شهرهای کشور ابراز کرد: همه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مسافرت با قطار رعایت می شود به گونه ای که هم اکنون کوپه های 6 تخته با ظرفیت 3 نفر و کوپه های چهار تخته با ظرفیت 2 نفر اقدام به حمل مسافر می کنند.

,

دهقانی فیروزآیادی تصریح کرد: حتی در لحظه سوار شدن، مسافران تب سنجی می شوند و در پایان هر سفر تمامی کوپه ها، راهرو واگن ها و ملحفه ها ضد عفونی و گندزدایی می شوند.

,

, ,

 

,

وی در خصوص وضعیت توقفگاه ها و ایستگاه های بین راهی گفت: در طول مسیر هم سعی شده تا هیچگونه مشکی از لحاظ بهداشتی برای مسافران وجود نداشته باشد و همه ایستگاه ها، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی مرتبا توسط عوامل ایستگاه ضدعفونی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه