اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان:

بیش از ۳ هزار واحد روستایی در طرح ملی مسکن احداث می شود

بیش از ۳ هزار واحد روستایی در طرح ملی مسکن احداث می شود
رضایی، مدیر کل بنیاد مسکن لرستان گفت: سه هزار و 863 واحد روستایی در طرح ملی مسکن در استان لرستان احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، پروژه ملی مسکن به بنیاد مسکن واگذار شده که در این راستا سهم استان لرستان سه هزار و ۸۶۳ واحد در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در شهرهای الشتر، نورآباد و پلدختر بخشی از اراضی مورد نیاز تامین شده و هم اکنون سایر اقدامات در حال انجام است که ما به عنوان کارگزار پیگیر این پروژه هستیم.

,

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل عنوان کرد: سیزده هزار و ۳۰۰ واحد در استان احداث شد که از این تعداد ۱۲ هزار واحد روستایی و هزار و ۳۰۰ واحد شهری احداث و همچنین ۲۱ هزار واحد نیز تعمیر شد.

,

وی تصریح کرد: علاوه بر احداث و تعمیر، سهمیه هشت هزار بهسازی مسکن روستایی برای استان در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۸۳ درصد یعنی هفت هزار و ۵۰ فقره موفق به عقد قرارداد شده است.

,

رضایی با اشاره به مسکن محرومین در استان گفت: با توافق بنیاد مسکن، استانداری و برنامه و بودجه کشور قرار شد دو هزار واحد مسکن محرومان در استان احداث شود که تسهیلات مورد نیاز برای احداث این واحدها ۴۰ میلیون تومان و ۲۵ میلیون هم بلاعوض پرداخت می شود که تاکنون هزار و ۸۰۰ واحد آغاز به کار شده است. همچنین تاکنون ۸۰ هزار سند روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر توسط ثبت اسناد و بنیاد مسکن انجام و تحویل داده شده است.

,

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: طرح هادی در همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام شده است؛ از سال گذشته کار احداث ۲۰ هزار واحد در استان آغاز شده و تاکنون ۱۲ هزار واحد تکمیل و تلاش می شود تا پایان سال این رقم به ۱۵ هزار واحد افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه