اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ پروژه محرومیت زدایی در اردبیل

افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ پروژه محرومیت زدایی در اردبیل
مسئوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس،۵۵ پروژه محرومیت زدایی در استان اردبیل افتتاح و کلنگ زنی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همزمان با این هفته، 55 پروژه محرومیت زدایی کوچک و زود بازده در نقاط مختلف استان اردبیل افتتاح و کلنگ زنی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: از این تعداد ۲۳ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۳۲ پروژه نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی آغاز می شود.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ساخت و تکمیل خانه محروم، آبرسانی به روستاهای محروم و احداث سیل بند از جمله پروژه های افتتاحی در هفته دفاع مقدس است.

,

پیرجاهد ابراز داشت: حضور اکیپ پزشکی در مناطق محروم و ویزیت رایگان در ۴۰ نقطه محروم و کم برخوردار استان، تداوم ثبت نام جهیزیه آسان در دفاتر بسیج سازندگی، دیدار گروه های جهادی با ائمه جمعه، تجلیل از گروه های جهادی، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام بر ابراهیم از جمله برنامه های اجرایی بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس است.

,

وی با بیان اینکه پروژه های محرومیت زدایی با حضور جانبازان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس افتتاح می شود، دوران دفاع مقدس نماد استقامت،عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه