اخبار داغ

افتتاح ۳ پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر

افتتاح ۳ پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر
3 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌‌های دشتی و دشتستان شامل آب‌شیرین‌کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو و استاندار بوشهر افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ اعتبار اجرای این پروژه‌ها ۱۱۴ میلیارد و‌۲۰۰ میلیون ریال است و با افتتاح  این پروژه‌ها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر  از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها بهره‌برداری از سایت آب‌شیرین کن ۶۰۰ مترمکعبی نوار ساحلی دشتی می‌باشد که با بهره برداری از این پروژه به ۴ روستای زیارت ساحلی,گلستان,کبگان و لاور ساحلی آبرسانی می‌شود.

,

بهره برداری از شبکه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای دهرود سفلی وفاریاب از دیگر پروژه های افتتاحی امروز بود که این روستاها در شهرستان دشتستان قرار دارند و با افتتاح ۲ پروژه آبرسانی یاد شده مشکل دیرینه ساکنان این روستاها برطرف می‌شود.

,

در پویش آبرسانی هرهفتهالفب_ایران امروز به صورت همزمان طرح‌های آبرسانی در سراسرکشور  در ۴۰۰ روستا با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

,

۳ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌‌های دشتی و دشتستان شامل آب‌شیرین‌کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو و استاندار بوشهر افتتاح شد.

,

اعتبار اجرای این پروژه‌ها ۱۱۴ میلیارد و‌۲۰۰ میلیون ریال است و با افتتاح  این پروژه‌ها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر  از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

,

یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها بهره‌برداری از سایت آب‌شیرین کن ۶۰۰ مترمکعبی نوار ساحلی دشتی می‌باشد که با بهره برداری از این پروژه به ۴ روستای زیارت ساحلی, گلستان, کبگان و لاور ساحلی آبرسانی می‌شود.

,

بهره برداری از شبکه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای دهرود سفلی و فاریاب از دیگر پروژه های افتتاحی امروز بود که این روستاها در شهرستان دشتستان قرار دارند و با افتتاح ۲ پروژه آبرسانی یاد شده مشکل دیرینه ساکنان این روستاها برطرف می‌شود.

,

در پویش آبرسانی هر هفته الفب_ایران امروز به صورت همزمان طرح‌های آبرسانی در سراسرکشور  در ۴۰۰ روستا با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه